نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲

عقب افتادن زمان پخش قسمت های آینده انیمه NieR Automata

پس از پخش قسمت سوم انیمه NieR Automata اعلام شد که قسمت‌های آینده این انیمه به علت مشکلات پیش آمده بابت کووید ۱۹ تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.

به‌تازگی قسمت سوم انیمه NieR Automata پخش شده است که این انیمه اقتباسی مستقیم از بازی به همین نام است، اما حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این انیمه سریالی برای تماشا مابقی قسمت‌های آن باید کمی بیشتر صبر کنند؛ چرا که خبر ناامید کننده‌ای برای آن‌ها منتشر شده است. استودیو A-1 Pictures اعلام کرد که به علت مشکلات به‌وجود آمده به علت گسترش مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ژاپن، پخش قسمت‌های آینده انیمه Nier: Automata Ver1.1a عقب افتاده است و در زمان دیگری پخش خواهند شد.

در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری پخش انیمه NieR Automata اعلام نشده و پخش این انیمه تا اطلاع ثانوی عقب افتاده است و تنها عنوان شده که در آینده این انیمه باز خواهد گشت. یوئی ایشیکاوا در نقش 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو در نقش Pod 042، کاورو آکیاما در نقش Pod 153، آتسومی تانیزاکی در نقش لیلی، آیاکا سوا در نقش A2، تاتسوهیسا سوزوکی در نقش ایو، دایسکو نامیکاوا در نقش آدام و آئویی یوکی در نقش پاسکال از صداپیشه‌های انیمه NieR: Automata Ver1.1a به‌حساب می‌آیند.

انیمه NieR Automata داستان شخصیتی با نام 2B، یک ربات انسان نمای مبارز را دنبال می‌کند که به‌همراه 9S ماموریتی برای تحقیقات روی زمین و کمک به نیروهای مقاومت از سازمان YoRHa دریافت می‌کنند. ریوجی ماسویاما، کارگردان انیمه After the Rain وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌، تهیه‌ی استوری‌برد و کارگردانی انیمه Nier: Automata Ver1.1a را بر عهده داشته است و تارو یوکو، کارگردان و خالق مجموعه بازی Nier به ماسویاما در نوشتن فیلمنامه و ساخت این انیمه کمک کرده است.


منبع Siliconera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده