نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲

نمایش یک کاراکتر تازه در تصاویر اپیزود دوم سریال The Last of Us

شبکه HBO تصاویر جدیدی از قسمت دوم فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرد که جول، الی و تس را درکنار یک کاراکتر تازه نشان می‌دهند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ نخستین تصاویر رسمی قسمت دوم فصل اول سریال لایو-اکشن The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را منتشر کرده است. این تصاویر به نمایش کاراکترهای جول با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال، الی با هنرنمایی بلا رمزی و تس با بازی آنا تورو می‌پردازند. اپیزود دوم تحت عنوان Infected (آلوده) به نویسندگی کریگ مازن و کارگردانی نیل دراکمن در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) پخش خواهد شد.

تصاویر تازه سریال The Last of Us نشان می‌دهند که جول، الی و تس به سفر مخاطره‌آمیزشان در Old State House واقع در بوستون ادامه می‌دهند. یکی از این تصاویر یک کاراکتر بی‌نام را به نمایش می‌گذارد که کریستین حکیم، بازیگر اندونزیایی نقش او را در این اقتباس تلویزیونی آخرالزمانی بازی کرده است. این کاراکتر می‌تواند با خاستگاه ویروس ارتباط داشته باشد که طرفدارها حدس می‌زنند که از شهر جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی شیوع پیدا کرده باشد.

وحشت بازماندگان از تماشای موجودات آخرالزمانی سریال The Last of Us

بهت‌زدگی تس پس از وقایع بخش انتهایی قسمت اول سریال The Last of Us

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در سریال درام The Last of Us به ایفای نقش می‌پردازند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد. گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس وظیقه‌ی ساخت موسیقی متن سریال را برعهده داشت و کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت داشتند. این سریال توسط بخش تلویزیونی سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ تولید شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده