نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

احتمال اشاره هیو جکمن به پوشیدن لباس کلاسیک ولورین در فیلم Deadpool 3

هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان تصویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است که ظاهرا اشاره‌ای به ظاهر ولورین در فیلم Deadpool 3 دارد.

بسیاری از طرفداران ولورین همچنان منتظر دیدن این شخصیت با لباس کلاسیک این شخصیت در دنیای کمیک مارول روی پرده‌های سینما هستند، اما این اتفاق در دوران فیلم‌های این شخصیت با بازی هیو جکمن رخ نداد و حالا باتوجه‌به بازگشت این بازیگر در فیلم Deadpool 3 و هم‌بازی شدن با رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، این صحبت‌ها دوباره داغ شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جکمن ممکن است به ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3 اشاره کرده باشد.

هیو جکمن به‌تازگی در استوری خود تصویری را منتشر کرده است که در آن شاهد ماسک ددپول و ولورین با ظاهر دنیای کمیک مارول درکنار هم هستیم که توسط طرفداران تهیه و ساخته شده است. در نگاه اول نکته خاصی را شاهد نیستیم، اما از آنجایی که ولورین در فیلم Deadpool 3 باز خواهد گشت و هیو جکمن دوباره این نقش را بازی می‌کند، باعث شده تا بسیاری تصور کنند جکمن با این استوری قصد داشته به این موضوع اشاره کند که او قرار است لباس معروف ولورین را در فیلم ددپول ۳ بر تن کند؛ اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست.

ماسک ولورین و ددپول در استوری هیو جکمن در اینستاگرام

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده