نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶

ایفای نقش باستر کیتون توسط رامی ملک در سریالی کوتاه به کارگردانی مت ریوز

رامی ملک برای ایفای نقش اصلی مینی‌سریال درام شرکت برادران وارنر به کارگردانی مت ریوز انتخاب شد که به زندگی باستر کیتون می‌پردازد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رامی ملک قراردادی را برای ایفای نقش اصلی سریال کوتاه درام شرکت Warner Bros. Television امضا کرد که زندگی باستر کیتون، ستاره‌ی آمریکایی فیلم‌های کمدی صامت را به تصویر می‌کشد. اگر این پروژه چراغ سبز تولید دریافت کند، به نخستین سریالی تبدیل می‌شود که رامی ملک پس از پایان سریال درام Mr. Robot (آقای ربات) با فصل چهارم در سال ۲۰۱۹ نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman (بتمن) سکان هدایت سریال کوتاه بی‌نام باستر کیتون را در دست دارد و از طرف شرکت Sixth and Idaho Productions به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت خواهد کرد. تد کوهن، نویسنده برنده‌ی جایزه‌ی اِمی که بیشتری برای کار روی سریال‌های Friends (دوستان)، Succession (وراثت) و Veep (معاون رئیس‌جمهور) شناخته می‌شود، مشغول مذاکره برای اقتباس از کتاب Buster Keaton: A Filmmaker’s Life (باستر کیتون: زندگی یک فیلم‌ساز) نوشته‌ی جیمز کورتیس است که این مینی‌سریال احتمالا براساس آن ساخته خواهد شد.

باستر کیتون به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های سینمای دوران فیلم‌های صامت شناخته می‌شود. نظر به اینکه این کمدین آمریکایی در یک خانواده هنرمند متولد شد، کار در حوزه سرگرمی را در سنین پایین آغاز کرد. باستر کیتون به‌خاطر چهره‌ی همیشه بی‌حالت خود هنگام هنرنمایی در آثار کمدی معروف بود. این هنرپیشه به‌خاطر تولید فیلم‌های خاطره‌انگیزی نظیر The General (ژنرال)، Sherlock Jr (شرلوک جونیور) و The Navigator (نویگیتر) به‌عنوان یکی از بهترین کارگردان‌های تمام ادوار در نظر گرفته می‌شود که الهام‌بخش مارتین اسکورسیزی و مل بروکس بوده است.

رامی ملک و دیوید ودل به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی سریال کوتاه باستر کیتون فعالیت می‌کنند و دنیل پیپسکی و رافی کرون از شرکت Sixth and Idaho Productions وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر نیز برای تصاحب امتیاز اقتباس از کتاب جیمز کورتیس وارد مذاکره شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده