// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷

جدایی احتمالی مارک همیل از نقش جوکر به خاطر درگذشت کوین کانروی

کوین کانروی با صدای به یاد ماندنی خود برای خیلی‌ها تبدیل به محبوب‌ترین نسخه‌ی شخصیت بتمن شد. مارک همیل هم یکی از این افراد است و نمی‌خواهد بدون حضور کانروی در نقش بتمن، نقش جوکر را بازی کند.

در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی، زندگی یکی از شناخته‌شده‌ترین صداپیشه‌های انگلیسی‌زبان به پایان رسید. کوین کانروی پس از اینکه سال‌ها در آثار انیمیشنی و ویدیوگیم‌های مختلف به شکلی معرکه نقش خفاش شب‌های گاتهام را ایفا کرد، با ۶۶ سال سن از دنیا رفت. حالا مارک همیل، صداپیشه‌ی معروف و محبوب کاراکتر جوکر می‌گوید احتمالا به‌خاطر درگذشت کانروی دیگر نمی‌تواند نقش دشمن ماندگار بتمن را بازی کند.

همیل کار خود با نقش جوکر را در Batman: The Animated Series آغاز کرد و علاوه‌بر چند فیلم و سریال انیمیشنی دیگر، در سری بازی Batman: Arkham استودیو راک‌استدی نیز خوش درخشید. در تمامی این آثار، همیل در حالی نقش جوکر را داشت که وظیفه‌ی صداپیشگی در نقش بتمن بر عهده‌ی کانروی بود. خیلی‌ها به همکاری این دو عشق می‌ورزیدند. مارک همیل که بین مخاطب‌های مجموعه‌ی جنگ ستارگان هم طرفدارهای زیادی دارد، در این‌باره گفت:

«آن‌ها زنگ می‌زدند و می‌گفتند که «از تو می‌خواهند نقش جوکر را بازی کنی». تنها سؤال من این بود که «آیا کوین نقش بتمن را بازی می‌کند؟». اگر می‌گفتند بله، می‌گفتم من هم هستم. ما مثل دو شریک بودیم؛ مانند لورل و هاردی. وقتی کوین آن‌جا نباشد، به نظر می‌رسد که بتمنی برای من وجود ندارد».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده