نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱

نقش‌آفرینی الکس وولف در فیلم اسپین-آف A Quiet Place: Day One

الکس وولف با امضای قراردادی به بازیگرهای فیلم اسپین-آف A Quiet Place: Day One به کارگردانی مایکل سارنوسکی پیوست.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که الکس وولف، بازیگر فیلم‌های Old (اولد)، Hereditary (موروثی) و Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) به جمع بازیگرهای فیلم A Quiet Place: Day One (یک مکان ساکت: روز اول) شرکت پارامونت پیکچرز پیوسته است. این فیلم همکاری دیگری را برای مایکل سارنوسکی و الکس وولف رقم می‌زند که در تولید فیلم Pig (خوک) محصول ۲۰۲۱ مشارکت داشتند.

فیلم A Quiet Place: Day One یک اسپین-آف برای فیلم یک مکان ساکت به کارگردانی جان کرازینسکی به‌حساب می‌آید که پس از اکران در سال ۲۰۱۸ موفقیت‌های زیادی را نصیب شرکت پارامونت کرد. نخستین فیلم مجموعه با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری توانست ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه بفروشد. دنباله این فیلم تحت عنوان A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: بخش ۲) در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینما رفت و ۲۹۷.۴ میلیون دلار فروش داشت.

الکس وولف که بعدها در فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان دیده می‌شود، در فیلم A Quiet Place: Day One با لوپیتا نیونگو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Twelve Years a Slave (دوازده سال بردگی) و جوزف کوئین، بازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) همبازی خواهد بود. وقایع این فیلم احتمالا در روزی رخ می‌دهد که موجودات فرازمینیِ قادر به کشتار که افراد را فقط با صدا پیدا می‌کنند، بشریت را به تباهی می‌کشانند.

با اینکه فیلم‌های اصلی A Quiet Place روی روایت داستان یک خانواده تمرکز داشت، فیلم اسپین‌آف یک مکان ساکت احتمالا نگاهی جامع‌تر به رویدادها داشته باشد و ماجرای کاراکترهای متعددی را دنبال کند. مایکل سارنوسکی که پس از کارگردانی فیلم Pig با بازی نیکولاس کیج به شهرت رسید، وظیفه نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی A Quiet Place: Day One را در دست دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مایکل بی، اندو فرم و برد فولر از شرکت Platinum Dunes و جان کرازینسکی از شرکت Sunday Night وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم یک مکان ساکت: روز اول را برعهده دارند و آلیسون سیگر از شرکت ساندی نایت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. البته فیلم A Quiet Place: Day One تنها یکی از پروژه‌های در دست تولید این مجموعه‌ی ترسناک است و طرفدارها می‌توانند منتظر اکران قسمت سوم فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۲۵ باشند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده