نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

مواجه شدن بتمن با تهدید‌های فراطبیعی در تریلر انیمیشن Batman

بخش محصولات خانگی برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش انیمیشن بتمن مشخص شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن جدید Batman منتشر شد. بخش محصولات خانگی برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham را منتشر کرد که در آن شاهد تهدید جدیدی هستیم که گاتهام را تهدید می‌کند و بتمن باید با این تهدید فراطبیعی مواجه شود و آن را متوقف کند. در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بخش محصولات خانگی برادران وارنر همچنین تایید کرد که انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) به‌صورت خانگی عرضه خواهد شد که شامل نسخه دیجیتالی، بلوری و 4K Ultra HD می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد جدیدترین انیمیشن بتمن را مشاهده کنید:

کاور نسخه خانگی انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham

طبق خلاصه داستان انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham، بتمن با نیروهای ماوراء الطبیعه لاوکرفتی مواجه شده است که شهر گاتهام را تهدید می‌کنند. همچنین بتمن در این راه با نسخه‌های بازآفرینی شده متحدان و دشمنان قدیمی شوالیه تاریکی مثل گرین ارو، راس الغول، مستر فریز، کیلر کراک، دو چهره، جیمز گوردون و غیره ملاقات خواهد کرد. ساخت انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham پیش از این در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۲ تایید و اعلام شده بود.

دیوید گیونتولی که صداپیشگی بتمن را در انیمیشن Batman: Soul of the Dragon بر عهده داشت، برای صداپیشگی دوباره شوالیه تاریکی در انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham بازگشته است. تاتی گابریل در نقش کی لی کین، کریستوفر گورهام در نقش الیور کوئین، پاتریک فابین در نقش هاروی دنت، جان دیماجیو در نقش جیمز گوردون، نوید نگهبان در نقش راس الغول و دیوید دستمالچیان در نقش گرندون دیگر صداپیشگان انیمیشن Batman جدید هستند.

کریستوفر برکلی و سم لیو وظیفه کارگردانی انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham را براساس فیلمنامه‌ای از جیس ریچی بر عهده داشته‌اند که انیمیشن جدید بتمن براساس کمیک‌های محدود Batman به همین نام ساخته شده است که این کمیک‌ ۳ قسمتی در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ منتشر شده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده