نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

ملاقات تد لاسو با رقیب جدیدش در اولین تصویر رسمی فصل سوم سریال Ted Lasso

شبکه اپل اولین تصویر رسمی فصل سوم سریال Ted Lasso را منتشر کرد که در آن تد لاسو با نیت ملاقات می‌کند. همچنین زمان حدودی پخش سریال اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فصل سوم سریال Ted Lasso منتشر شده است. اپل به‌تازگی اولین تصویر رسمی این سریال کمدی را منتشر کرده که در آن تد لاسو با بازی جیسون سودیکیس با نیت با بازی نیک محمد دوباره ملاقات کرده است. نیت درواقع دستیار تد لاسو در دو فصل اول سریال Ted Lasso بوده است، اما نیت در پایان فصل دوم تصمیم به ترک تیم ریچموند گرفت و حالا به رقیب تد لاسو به‌عنوان سرمربی وستهام در فصل سوم این سریال کمدی تبدیل شده است:

ملاقات دوباره تد لاسو و نیت در فصل سوم سریال Ted Lasso

شبکه اپل همچنین تایید کرد که پخش فصل سوم سریال Ted Lasso از بهار ۲۰۲۳ از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد که زمان زیادی تا آن باقی‌نمانده است، اما اطلاعات بیشتری از زمان دقیق پخش فصل سوم سریال تد لاسو در دسترس نیست. دو فصل اول سریال Ted Lasso با استقبال منتقدان و بینندگان مواجه شده و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه اپل و تلویزیون است. این سریال جوایز متعددی را دریافت کرده است.

جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین، هانا وادینگهام، جونو تیمپل، جرمی سوئیفت، فیل دانستر و نیک محمد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ted Lasso حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی در سریال، جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین به‌همراه جو کلی وظیفه ساخت سریال Ted Lasso را نیز بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم تد لاسو نیز بازگشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده