نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

انتخاب کارگردان دزدان دریایی کارائیب ۵ برای ساخت فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو

والت دیزنی در حال مذاکره با کارگردان جدیدی برای کارگردانی فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو است تا این فیلم را در تابستان آینده جلوی دوربین ببرد.

چندی سالی می‌شود که اخبار فیلم Tron 3 در حال انتشار است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم ترون ۳ همچنان ادامه دارد. ددلاین گزارش داد که والت دیزنی در حال مذاکره با یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales برای کارگردانی فیلم Tron: Ares است. این مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما والت دیزنی در نظر دارد تا قسمت جدید فیلم ترون را در ماه آگست ۲۰۲۳ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۲) در ونکوور کانادا جلوی دورین ببرد.

جرد لتو همچنان در فیلم Tron: Ares حضور دارد و نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. علاوه‌بر فیلم دزدان دریایی کارائیب 5، یواخیم رانینگ وظیفه کارگردانی فیلم Max Manus: Man of War، فیلم Kon-Tiki و فیلم Maleficent: Mistress of Evil را نیز بر عهده داشته و او اخیرا فیلم Young Woman and the Sea با بازی دیزی ریدلی کارگردانی کرده است که این فیلم در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

جرد لتو در سریال WeCrashed در هواپیمای شخصی نشسته است

اولین قسمت فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریجز تولید و منتشر شد که جف بریجز که نقش یک متخصص و برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد که به درون دنیای فوق‌العاده یک بازی ویدیویی منتقل می‌شود. در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده‌های سینما رفت که بریجز در این فیلم نیز بازگشت و نقش‌های اصلی فیلم هم بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است.

فیلم Tron: Ares درواقع دنباله فیلم Tron: Legacy است که در ابتدا جوزف کوشینسکی قرار بود فیلم ترون ۳ را کارگردانی کند، اما درنهایت ساخت پروژه متوقف شد. بااین‌حال علاقه دیزنی به شخصیت آرس در فیلمنامه اصلی فیلم باعث شد تا این پروژه با تمرکز روی این شخصیت احیا شود و حالا اکنون به‌نظر می‌رسد که فیلم Tron 3 بالاخره قرار است جلوی دوربین برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده