نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳

اعلام تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان ۲

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم M3GAN 2 را تایید و اعلام کرد که نویسنده قسمت اول برای نوشتن دنباله این فیلم ترسناک باز خواهد گشت.

‌پس از موفقیت فیلم M3GAN در گیشه و در نزد منتقدان، اخبار ساخت دنباله این فیلم ترسناک شنیده شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم مگان ۲ تایید و اعلام شده است. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم Megan 2 در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما رفت و برای ساخت این فیلم ترسناک دوباره با استودیو فیلمسازی بلوم‌هاوس و Atomic Monster که به جیمز وان تعلق دارد، همکاری خواهد کرد.

همچنین این فیلم ترسناک قرار است با نام M3GAN 2.0 اکران شود. آکلا کوپر، نویسنده فیلم M3GAN برای نوشتن فیلمنامه فیلم مگان ۲ باز خواهد گشت. همچنین بازگشت آلیسون ویلیامز و وایلت مک‌گرا برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم M3GAN 2.0 تایید شده است. علاوه‌بر بازی، ویلیامز در نقش تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. بااین‌حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت جرارد جانستون، کارگردان قسمت اول فیلم مگان مشخص نیست.

آلیسون ویلیامز و وایلت مک‌گرا درکنار مگان در فیلم M3gan

بااین‌حال منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که تهیه‌کنندگان امیدوار هستند که به‌زودی بتوانند با جانستون به توافقی دست پیدا کنند. فیلم M3GAN که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری تولید شده، تاکنون بیش از ۹۱.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل ۳۰۴ میلیون دلار تنها در آمریکای شمالی می‌شود. فیلم M3GAN داستان یک عروسک با هوش مصنوعی را دنبال می‌کند که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.

آلیسون ویلیامز، وایلت مک‌گرا، ایمی دانلد، جنا دیویس، جن ون اپس، برایان جردن آلوارز، جک کسیدی، رونی چنگ، لوری دانگی، امی آشروود، استفان گارنو مونتن، آرلو گرین و کیرا جوزفسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم M3GAN حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرارد جانستون وظیفه کارگردانی و آکلا کوپر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مگان را بر عهده داشته‌اند. این فیلم ترسناک با ایده و داستانی از جیمز وان تولید شده که او به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم M3GAN نیز حضور داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده