نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸

پخش فصل ۲۶ انیمیشن سریالی South Park در فوریه ۲۰۲۳

حساب توئیتر South Park با پخش یک تیزر کوتاه از نمایش فصل ۲۶ انیمیشن سریالی ساوت پارک در ماه فوریه ۲۰۲۳ خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که حساب رسمی توپیتر South Park با انتشار یک تیزر کوتاه از پخش فصل بیست‌وششم انیمیشن سریالی ساوت پارک شبکه کمدی سنترال در آینده‌ی نزدیک خبر داده است. شما می‌توانید در کانال یوتیوب ساوت پارک به تماشای تیزر فصل ۲۶ این انیمیشن کمدی بزرگسالانه محبوب بپردازید.

تیزر تازه انیمیشن سریالی South Park تأیید می‌کند که فصل ۲۶ برای پخش در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن/اسفند ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است؛ بنابراین طرفدارها باید در ماه آینده منتظر بازگشت کاراکترهای دوست‌داشتنی مجموعه باشند. این تریلر به نمایش شهر ساوت پارک و یکی از صحنه‌های اپیزود ۶ فصل ۹ تحت عنوان The Death of Eric Cartman (مرگ اریک کارتمن) می‌پردازد که باترز استاچ را در موقعیت شرم‌آور و ناگواری قرار می‌دهد.

فصل ۲۵ انیمیشن سریالی South Park در سال ۲۰۲۲ روی آنتن رفت و تنها شامل ۶ قسمت بود. بااین‌حال در همان سال دو قسمت ویژه با نام The Streaming Wars Part 1 و The Streaming Wars Part 2 پس از پایان فصل بیست‌وپنجم سریال ساوت پارک از شبکه آنلاین پارامونت پلاس تقدیم بیننده‌ها شد. درحال‌حاضر تعداد قسمت‌های فصل ۲۶ مشخص نیست و نمی‌دانیم که آیا پس از پایان این فصل شاهد ویژه برنامه‌های دیگری نیز خواهیم بود یا خیر.

انیمیشن سریالی South Park توسط تری پارکر و مت استون خلق شده است. تری پارکر، مت استون، آنه گارفینو و فرانک سی. آگنون دوم به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن برنده جایزه‌ی Peabody و Emmy فعالیت می‌کنند و اریک استاف، آدرین بیرد، بروس هاول و ورنون چتمن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

در ماه اوت ۲۰۲۱ اعلام شد که تری پارکر و مت استون قرارداد جدیدی به مبلغ ۹۰۰ میلیون دلار با ViacomCBS امضا کردند که تا سال ۲۰۲۷ ادامه دارد. آن‌ها به موجب این قرارداد چند فصل دیگر از انیمیشن South Park را برای شبکه Comedy Central و ۱۴ فیلم یک ساعته اورجینال ساوت پارک را برای شبکه پارامونت پلاس تولید می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده