نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

کارگردانی فیلم Rainbow Six توسط چاد استاهلسکی

چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم‌های John Wick برای کارگردانی اقتباس سینمایی رمان Rainbow Six انتخاب شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کارگردان اقتباس سینمایی رمان Rainbow Six (رینبو سیکس) نوشته تام کلنسی مشخص شده است. همان‌طور که هالیوود ریپورتر گزارش داد، چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) سکان هدایت این فیلم با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن را در دست می‌گیرد.

فیلم Rainbow Six دنباله فیلم اکشن مهیج Without Remorse (بدون پشیمانی) محصول ۲۰۲۱ به‌حساب می‌آید که مایکل بی. جردن در آن نقش جان تی. کلارک را بازی کرد؛ شخصیتی که در بسیاری از رمان‌های تام کلنسی حضور داشته است. براساس گزارش رسانه‌ی هالیوود ریپورتر، مایکل بی. جردن بار دیگر نقش جان تی. کلارک، مأمور سازمان سی‌آی‌اِی را در اقتباس سینمایی تازه بازی خواهد کرد که شخصیت اصلی رمان‌های بدون پشیمانی و رینبو سیکس بود.

درحال‌حاضر جزئیاتی از داستان فیلم Rainbow Six در دست نیست، اما ظاهرا شرکت پارامونت پیکچرز برعکس فیلم Without Remorse قصد اکران سینمایی این اقتباس را دارد. فیلم بدون پشیمانی در ابتدا برای اکران سینمایی آماده می‌شد، اما به‌خاطر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا منحصرا از سرویس آمازون پرایم ویدیو به نمایش درآمد.

فیلم Rainbow Six یکی دیگر از پروژه‌های بزرگی است که چاد استاهلسکی روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند. این فیلم‌ساز آمریکایی پس از فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: بخش ۴) به‌سراغ کارگردانی فیلم Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) خواهد رفت. او سکان هدایت بازسازی فیلم Highlander (کوه‌نشین) با هنرنمایی هنری کویل را در دست دارد و به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Ballerina (بالرین)، اسپین-آف جان ویک فعالیت می‌کند.

مایکل بی. جردن نیز پس از فیلم Creed III (کرید ۳) به‌عنوان پروژه‌ی بعدی به نقش‌آفرینی در فیلم Rainbow Six می‌پردازد. این هنرپیشه آمریکایی نه‌تنها در سومین قسمت فیلم کرید به ایفای نقش پرداخت، بلکه به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن نیز فعالیت داشت. فیلم‌نامه فیلم کرید ۳ توسط کینان کوگلر و زک بایلین به رشته‌ی تحریر درآمده است و طرفدارها باید در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) منتظر اکران آن در سینماهای سراسر جهان باشند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده