نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵

ناتالی پورتمن راوی مستند Secrets of the Elephants جیمز کامرون خواهد بود

مستند Secrets of the Elephants که به روایت زندگی و اسرار حیات فیل‌ها می‌پردازد، در ماه آوریل در شبکه‌ی دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

روز گذشته شبکه‌ی نشنال جئوگرافیک با انتشار یک تریلر، از تاریخ پخش مستند چهار قسمتی اسرار فیل‌ها رونمایی کرد.

این پروژه که دومین همکاری نشنال جئوگرافیک با جیمز کامرون، کارگردان سری ترمیناتور و آواتار خواهد بود، در سفری باورنکردنی، تماشاگران را به تجربه‌ای متفاوت از اسرار، احساسات، روابط و زندگی پیچیده فیل‌ها از قاره‌ی آفریقا تا آسیا دعوت می‌کند. ناتالی پورتمن بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، به‌همراه دکتر پاولا کهامبا به‌ترتیب راوی و گزارشگر این ماجراجویی خواهند بود.

طیق تایید نشنال جئوگرافیک، Secrets of the Elephants یک روز پیش از روز جهانی کره‌ زمین یعنی در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی این شبکه پخش خواهد شد و یک روز بعد، مشترکین سرویس اینترنتی دیزنی پلاس در ایالات متحده و باقی نقاط دنیا در روزهای بعد می‌توانند به تماشای این مستند ویژه‌ی چهارقسمتی بنشینند. شما می‌توانید اولین تریلر این مستند را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Secrets of the Elephants دومین پروژه از سری مستندهای حیات وحش کامرون و نشنال جئوگرافیک پس از سریال Secrets of the Whales با صداپیشگی سیگورنی ویور محسوب می‌شود. پخش این مستند در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ تحسین منتقدان و مخاطبان را در پی داشت و اسرار وال‌ها همچنین توانست جایزه‌ی دستاورد بهترین اثر مستند یا غیر داستانی مراسم Emmy Awards را نیز دریافت کند.

کامرون پیش از این تصمیم خود برای عرضه‌ی سالیانه‌ی این مستند در آینده خبر داده بود و اعلام کرد اسرار اختاپوس‌ها، قسمت بعدی این مستند خواهد بود که احتمالا در ماه آوریل سال آینده شاهد انتشار آن خواهیم بود. دو مستند Secrets of the Bees و Secrets of the Penguins نیز از پروژه‌های سال‌های آینده این برنامه هستند که کامرون قصد دارد با استفاده از فناوری‌های نوین سینمایی مانند تصویربرداری مایکرو آن‌ها را تولید کند.

مستند Titanic: 25 Years Later که با نگاهی پرسشگرانه و متفاوت به بررسی تاریخچه و زوایای دیده‌نشده تاثیرات واقعه‌ی کشتی تایتانیک می‌پردازد نیز یکی دیگر از پروژه‌های جدید کامرون است که قرار است در تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) و یک هفته پیش از اکران نسخه‌ی ریمستر فیلم تایتانیک از شبکه‌ی نشنال جئوگرافیک پخش شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده