نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰

مشخص شدن زمان شروع فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مارول

جولیا لوئی درایفوس، بازیگر نقش والنتینا در مصاحبه جدید خود زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Thunderbolts را اعلام کرده است.

مارول استودیو در حال ساخت فیلم Thunderbolts است که این فیلم قرار است به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول پایان دهد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری فیلم تاندربولتز مشخص شده است. جولیا لوئی درایفوس، بازیگر نقش والنتینا در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts از ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) آغاز شود. او در این مصاحبه اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما پیش از این هم انتظار می‌رفت این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۳ زمانی جلوی دوربین برود.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند. همچنین هریسون فورد قرار است نقش ژنرال تاندربولت راس را در این فیلم بازی کند که او درواقع جایگزین ویلیام هرت فقید شده است.

هریسون فورد همچنین قرار است در فیلم Captain America: New World Order حضور داشته باشد. جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تاندربولتز بر عهده اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Thunderbolts در دسترس نیست.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده