نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷

تمدید سریال Chucky برای فصل ۳ و سریال Reginald the Vampire برای فصل ۲

شبکه سای‌فای سریال Chucky را برای فصل سوم و سریال Reginald the Vampire را برای فصل دوم تمدید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه Syfy سریال ترسناک Chucky (چاکی) را برای فصل سوم و سریال کمدی دلهره‌آور Reginald the Vampire (رجینالد خون‌آشام) را برای فصل دوم تمدید کرده است.

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند.

سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال ترسناک در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت. زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز ازجمله بازیگرهایی بودند که به‌عنوان مهمان در این نمایش حضور یافتند.

دن مانچینی در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت که استقبال پرشور طرفدارها و منتقدها از فصل دوم سریال Chucky باعث شد تا فصل سوم رسما چراغ سبز تولید دریافت کند. دن مانچینی از احتمال شروع فیلم‌برداری فصل سوم سریال چاکی در بهار سال ۲۰۲۳ و پخش آن در اکتبر/نوامبر ۲۰۲۳ (بازه زمانی مهر تا آذر ۱۴۰۲) نیز خبر داد.

سریال Reginald the Vampire براساس مجموعه کتاب‌های Fat Vampire نوشته‌ی جانی بی. ترانت ساخته شده است. در این سریال کمدی ترسناک جیکوب باتالون نقش مردی معمولی با نام رجینالد باکسین را بازی می‌کند که هر شب به موجودی وحشتناک تبدیل می‌شود. ماندلا ون پیبلز، جورجیا واترز، ساوانا بسلی، ام هاین، آرن بوخهولز، مارگریت هانا و تایلی روبرژ از دیگر بازیگرهایی هستند که در سریال رجینالد خون‌آشام به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده