نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

نمایش آدام وارلاک در تصویر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3

تصویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است که در آن شاهد نگاهی کامل از آدام وارلاک هستیم.

ماه گذشته بود که مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را پخش کرد که در آن شاهد حضور کوتاه آدام وارلاک بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم نگهبانان کهکشان ۳ منتشر شده است که بهترین نگاه از آدام وارلاک در دنیای سینمایی مارول را ارائه می‌کند. امپایر تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد نگاهی کامل از شخصیت آدام وارلاک با بازی ویل پولتر در فیلم Guardians of the Galaxy 3 هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نمایی کامل از آدام وارلاک با بازی ویل پولتر در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

جیمز گان در مصاحبه با امپایر می‌گوید که آدام وارلاک در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 عملا یک بچه است و او درواقع به شکل نوزادی به تصویر کشیده که به‌تازگی از پیله خود خارج شده است و زندگی را به‌خوبی درک نمی‌کند و به همین دلیل او قطعا شخصیت خوب و مثبتی در فیلم نیست و او قرار است با گروه نگهبانان کهکشان مبارزه کند. البته باز هم می‌توان انتظار داشت که آدام وارلاک درنهایت راه متفاوتی را در پایان فیلم Guardians of the Galaxy 3 دنبال کند و شاهد قرار گرفتنش درکنار قهرمانان مارول باشیم.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده