نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

مشخص شدن بازیگر پسر شخصیت وین دیزل در فیلم سریع و خشن 10

به‌تازگی بازیگر نقش پسر شخصیت دومینیک تورتو با بازی وین دیزل در فیلم Fast X مشخص شده است. همچنین زمان دقیق پخش اولین تریلر این فیلم مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم سریع و خشن 10 منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که لئو ابلو پری، بازیگر فیلم Cheaper by the Dozen به جمع بازیگران فیلم Fast X اضافه شده و او نقش برایان مارکوس، پسر دومینیک تورتو با بازی وین دیزل و النا نوس با بازی السا پاتاکی را در این فیلم اکشن بازی کرده است. شخصیت برایان در ابتدا در فیلم The Fate of the Furious معرفی شد که دزدیده شده بود و در ادامه شاهد حضور کوتاه او در فیلم F9: The Fast Saga بودیم.

لئو ابلو پری

در هر حال به‌نظر می‌رسد که برایان قرار است نقش بیشتری را در فیلم Fast X داشته باشد، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. علاوه‌بر فیلم Cheaper by the Dozen، پری سابقه بازی در سریال The Big Leap و سریال Black-ish را نیز داشته است. همچنین مشخص شد که طبق اعلام کولایدر اولین تریلر فیلم سریع و خشن ۱۰ در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) پخش خواهد شد که زودتر از انتظار طرفداران است. مدت زمان اولین تریلر فیلم Fast X قرار است بیش از ۳ دقیقه باشد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. همچنین شایعات بازگشت گل گدوت، بازیگر نقش جیزل یاشر در فیلم سریع و خشن 10 شنیده می‌شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می‌شود که گدوت در یکی از نسخه‌های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده