نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

عدم انتخاب بازیگر جدید سوپرمن تا آماده شدن فیلمنامه فیلم

جیمز گان شایعات انتخاب بازیگران جدید سوپرمن را تکذیب کرد و گفت که بازیگر جدید مرد پولادین تا زمان آماده شدن فیلمنامه انتخاب نخواهد شد.

ماه گذشته بود که اعلام شد برنامه بازگشت هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن به دنیای سینمایی دی سی کنار گذاشته شده است و جیمز گان و پیتر سفران برنامه‌های متفاوتی برای این مجموعه و شخصیت سوپرمن دارند. اخیرا نیز شایعاتی منتشر شده‌اند که اعتقاد داشتند بازیگر جدید مرد پولادین انتخاب شده است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات تکذیب شده‌اند. جیمز گان، رئیس جدید DC Studios شایعات انتخاب جیکوب الوردی، بازیگر سریال Euphoria به‌عنوان سوپرمن جدید دی سی یونیورس را تکذیب کرد.

گان در واکنش به این شایعه در توییتر واکنش نشان داد: «طبق تفکرات من هنوز کسی به‌عنوان بازیگر نقش سوپرمن انتخاب نشده است. مانند تمام فیلم‌ها و کارهای قبلی که ساخته‌ام، زمانی‌ بازیگری را انتخاب می‌کنم که فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده باشد یا به پایان نزدیک باشد و در مورد فیلمنامه فیلم Superman هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما چند خبر و تایید رسمی را که البته زیاد نخواهند بود، به‌زودی اعلام خواهیم کرد، اما انتخاب بازیگر سوپرمن یکی از این موارد نخواهد بود.»

گان و سفران هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی روی یک برنامه ۱۰ ساله برای DC Universe هستند که این برنامه شامل فیلم‌ها، سریال‌ها و حتی بازی‌های ویدیویی خواهد شد. گان پیش از این تایید کرده بود که در ماه ژانویه بخشی از این پروژه‌ها معرفی خواهند شد. در حال حاضر تنها عدم بازگشت هنری کویل در نقش سوپرمن و همچنین عدم ساخت فیلم Black Adam 2 تایید شده است. همچنین گفته می‌شود که ساخت فیلم Wonder Woman 3 کنار گذاشته شده است، اما گل گدوت به ایفای نقش واندر وومن ادامه خواهد داد.

جیمز گان که اکنون در حال نوشتن فیلمنامه یک سریال جدید از دنیای دی سی است، پیش از این تایید کرده بود که فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را خواهد نوشت و همچنین سوپرمن در این فیلم قرار است جوان‌تر باشد و به همین دلیل تصمیم به کنار گذاشتن هنری کویل از این نقش گرفته‌اند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده