نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱

اعلام تاریخ پخش فیلم Luther با بازی ادریس البا از نتفلیکس با انتشار تریلر جدید

فیلم Luther: The Fallen Sun در ادامه‌ی سریال جنایی و انگلیسی لوتر با بازی ادریس البا در تیزر تریلر جدید نتفلیکس، تاریخ اکران خود در سینما را دریافت کرد.

سریال Luther یکی از سریال‌های جنایی محبوب شبکه BBC است که فیلم Luther: The Fallen Sun در ادامه‌ی آن برای پخش از شبکه نتفلیکس تولید شده است. طبق انتظار ادریس البا برای بازی در نقش لوتر در این فیلم باز خواهد گشت و سینتیا اریوو، بازیگر نامزد دریافت دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Harriet و ترانه Stand Up، به‌همراه اندی سرکیس، بازیگر نقش گالوم در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، به‌عنوان بازیگران جدید قرار است در فیلم Luther حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر جدیدی از فیلم Luther: The Fallen Sun منتشر شده است که در آن تاریخ اکران فیلم در سینما و سپس زمان عرضه آن ازطریق نتفیلکس تأیید شده است. در ادامه می‌توانید به این ویدیو کوتاه نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

براساس اعلام نتفلیکس، فیلم Luther: The Fallen Sun از تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در چند سالن سینما به نمایش گذاشته خواهد شد و در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) در سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت. نیل کراس، خالق سریال لوتر به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در فیلم لوتر حضور دارد و وظیفه کارگردانی فیلم Luther قرار است بر عهده جیمی پین با سابقه کارگردانی ۴ قسمت از سریال لوتر و ۴ قسمت از سریال Outlander باشد.

طبق گفته هالیوودریپورتر، فیلم Luther قرار است داستان مجموعه لوتر را ادامه دهد و او در این فیلم قرار است با تهدیدی دوگانه مواجه شود. اریوو نقش ماموری را بازی می‌کند که رقیب قدیمی لوتر است و سرکیس نیز شخصیت شرور داستان را بر عهده دارد که رئیس یک گروه جنایتکار است. پیش از این ۵ فصل از سریال Luther تولید و از شبکه BBC پخش شده بود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده