نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

بازگشت آهنگساز جوکر برای فیلم Joker 2

هیلدور گودنادوتیر، آهنگساز برنده جایزه اسکار فیلم جوکر اعلام کرد که برای ساخت موسیقی متن فیلم Joker 2 بازگشته است.

هیلدور گودنادوتیر، آهنگساز ایسلندی فیلم Joker در مصاحبه با ورایتی اعلام کرد که فرایند ساخت موسیقی فیلم جدید دنیای سینمایی DC با حضور واکین فینیکس و لیدی گاگا را آغاز کرده است. فیلم Joker: Folie à Deux که گفته می‌شود دربرگیرنده‌ی برخی ویژگی‌های موزیکال در ژانر فیلم خواهد بود، به کارگردانی تاد فیلیپس ساخته می‌شود و گفته می‌شود که لیدی گاگا، خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی، اسکار و گلدن گلوب قرار است نقش هارلی کویین را در فیلم جوکر ۲ را بازی کند، اما این خبر به شکل رسمی تایید نشده است.

Hildur Guðnadóttir اهنگساز جوکر 2

گودنادوتیر با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی احساس می‌کند در اوج دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد خاطر نشان کرد: «من حالا حس می‌کنم درک بهتری از آنچه برای عملکرد به‌عنوان یک شخص نیاز دارم را در اختیار دارد. چیزی که به من کمک می‌کند شرایط بدن، ذهن و خلاقیتم را حفظ کنم. حس می‌کنم تازه شروع به یادگیری کردم. من در مورد نحوه انتخاب پروژه‌های جدید چندان استراتژیک عمل نمیکنم. معمولاً خیلی سریع و واضح مشخص می‌شود که آیا یک پروژه با من مطابقت خواهد داشت یا خیر.»

این به سومین همکاری آهنگساز تحسین شده‌ی ایسلندی و واکین فینیکس تبدیل خواهد شد. دو همکاری نخست آن‌ها در فیلم Mary Magdalene و البته قسمت اول جوکر رقم خورد. آهنگساز فیلم Joker در سال ۲۰۱۹ جوایز متعددی از جمله اسکار، گلدون گلوب و گرمی را برای بهترین موسیقی اورجینال یک اثر سینمایی از آن خود کرد. قسمت اول جوکر مورد تحسین منتقدین و مخاطبان سینما قرار گرفت و یک میلیارد دلار فروش کرد تا به پرفروش‌ترین فیلم رده سنی بزرگسال تاریخ تبدیل شود.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده