نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش کاراکترهای شرور در پوستر تازه فیلم Knock at the Cabin

شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر هنری جدیدی از فیلم مهیج دلهره‌آور Knock at the Cabin به کارگردانی ام. نایت شامالان را منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر هنری جدیدی از فیلم Knock at the Cabin (در کلبه را بزن) به کارگردانی ام. نایت شامالان را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر دستی را به نمایش می‌گذارد که به کلبه نزدیک می‌شود و فاصله بین هر یک از انگشتان دست یکی از آنتاگونیست‌های فیلم را نشان می‌دهد.

این فیلم مهیج دلهره‌آور در تاریخ ۳ فوریه‌ (۱۴ بهمن) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

پوستر هنری تازه فیلم Knock at the Cabin به کارگردانی ام. نایت شامالان

در خلاصه داستان فیلم Knock at the Cabin می‌خوانیم: «یک دختر جوان و والدینش حین گذراندن تعطیلات در یک کلبه دورافتاده توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از این خانواده می‌خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان یک تصمیم غیرممکن و دور از تصور اتخاذ کنند. این خانواده با داشتن دسترسی محدود به دنیای بیرون باید پیش از نابودی همه چیز تصمیم بگیرند که به چه چیزی باور دارند و می‌توانند فداکاری نهایی را انجام دهند یا خیر».

دیو باتیستا، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳)، جاناتان گروف، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن)، بن الدریج، بازیگر سریال Fleabag (فلیبگ)، نیکی آموکا-برد، بازیگر فیلم Old (اولد)، ابی کوئین، بازیگر فیلم Little Women (زنان کوچک)، روپرت گرینت، بازیگر سریال Servant (خدمتکار) و کریستن کوی ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Knock at the Cabin به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Knock at the Cabin براساس رمان The Cabin at the End of the World نوشته‌ی پل ترمبلی ساخته شده است و ام. نایت شامالان وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی آن را برعهده داشت. شامالان و اشوین راجان از شرکت Blinding Edge Pictures به‌همراه مارک بینستاک به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم فعالیت داشتند و استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هیجان‌انگیز ترسناک بودند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده