نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷

نقش‌آفرینی سیدنی سوئینی و گلن پاول در فیلم کمدی رمانتیک سونی پیکچرز

سیدنی سوئینی و گلن پاول در یک فیلم کمدی-عاشقانه بی‌نام با درجه‌ی سنی R از شرکت سونی پیکچرز بازی می‌کنند که ویل گلوک را به‌عنوان کارگردان می‌شناسد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ویل گلوک، کارگردان فیلم Peter Rabbit (پیتر خرگوشه) دوباره به دنیای فیلم‌های کمدی عاشقانه باز می‌گردد. همان‌طور که رسانه Deadline گزارش می‌دهد، سیدنی سوئینی و گلن پاول در یک فیلم کمدی رمانتیک بزرگسالانه به کارگردانی ویل گلوک به ایفای نقش خواهند پرداخت.

درحال‌حاضر این فیلم کمدی عاشقانه بدون نام است و جزئیات داستان آن مخفی نگه داشته می‌شود. این پروژه براساس فیلم‌نامه‌ای از ایلانا ولپرت ساخته می‌شود که ویل گلوک مشغول بازنویسی آن است. جو راث، جف کیرشنبام و ویل گلوک وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند و سیدنی سوئینی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. سونی پیکچرز امتیاز این فیلم کمدی رمانتیک را خریداری کرده است که فیلم‌برداری آن برای شروع در انتهای ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

ویل گلوک با دنیای فیلم‌های کمدی-عاشقانه غریبه نیست و فیلم کمدی رمانتیک نوجوانانه Easy A (مثل آب خوردن) با نقش‌آفرینی اما استون را در سال ۲۰۱۰ کارگردانی کرد. این فیلم‌ساز آمریکایی در سال ۲۰۱۱ فیلم دیگری در این ژانر با نام Friends with Benefits (دوستی با مزایا) را کارگردانی کرد که جاستین تیمبرلیک و میلا کونیس در آن به ایفای نقش پرداختند. ویل گلوک نه‌تنها سکان هدایت این فیلم را در دست داشت، بلکه فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد.

این دو فیلم درکنار فیلم کمدی-رمانتیک About Last Night (درباره دیشب) با هنرنمایی کوین هارت، مایکل ایلی، رجینا هال و جوی برایانت مورد تحسین منتقدها و بیننده‌ها قرار گرفتند. ویل گلوک پس از این آثار به‌سراغ تولید اقتباس سینمایی موزیکال Annie (آنی) رفت و هر دو فیلم Peter Rabbit را کارگردانی کرد. فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) در سال ۲۰۲۱ اکران شد و توانست ۱۵۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد.

سیدنی سوئینی با نقش‌آفرینی در سریال Euphoria (سرخوشی) شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ به شهرت جهانی رسید که به خاطر آن در مراسم Primetime Emmy Award سال ۲۰۲۲ نامزد دریافت جایزه شد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در آینده در فیلم ابرقهرمانی Madame Web (مادام وب) شرکت سونی و فیلم درام Reality (واقعیت) دیده می‌شود.

گلن پاول اخیرا سال بزرگی را به پایان رساند و در فیلم پرفروش Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) با نقش‌آفرینی تام کروز و فیلم Devotion ( از خودگذشتگی) بازی کرد. این بازیگر آمریکایی در آینده در فیلم Hitman (آدم‌کش) به کارگردانی گری جانسون، فیلم اکشن مهیج علمی-تخیلی Deputy X (معاون اکس) شرکت یونیورسال پیکچرز و فیلم کمدی Foreign Relations (روابط خارجی) با بازی نیک جوناس نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده