نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۵

فیلم Black Panther 3 در دست ساخت است

لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در مصاحبه جدید خود گفت که اعتقاد دارد فیلم Black Panther 3 به کارگردانی رایان کوگلر در دست ساخت است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره این فیلم اعتقاد دارد که قسمت سوم فیلم پلنگ سیاه در دست تولید است. لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در مصاحبه اخیرش با ورایتی گفت که فیلم Black Panther 3 در دست ساخت است. رایت در این مصاحبه روی فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۲۳ گفت:

«فکر می‌کنم هم‌اکنون در حال ساخت است. ما تنها دو سال فوق‌العاده را برای Wakanda Forever داشتیم و همه برای حمایت از آن دور هم جمع شدند. به کمی استراحت نیاز داریم و بعدش دوباره باید دور هم جمع شویم و رایان کوگلر باید به اتاق کار برگردد و بنابراین کمی طول می‌کشد تا شاهد ساخت فیلم باشیم، اما واقعا برای دیدن آن هیجان‌زده هستیم.»

ورود پلنگ سیاه جدید در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

رایت در ادامه اضافه کرد که اگرچه احتمال دارد در این مقطع هنوز ساخت فیلم Black Panther 3 قطعی نشده باشد، اما او امیدوار است که روزی این فیلم ساخته شود. رایت اضافه کرد: «من همیشه سعی می‌کنم حرفای مثبت بزنم و مثبت فکر کنم و معتقدم کلمات و حرف‌های خوبی اتفاق می‌افتند. بنابراین چرا که نه؟ فکر می‌کنم فیلم Black Panther 3 اتفاق می‌افتاد.»

کوگلر پیش از این در زمان اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever گفته بود که هیچ ایده‌ای ندارد که فیلم بعدی پلنگ سیاه قرار است چگونه باشد. بااین‌حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در همان زمان گفت که دوست دارد با کوگلر برای فیلم Black Panther 3 همکاری کند. فیلم Black Panther: Wakanda Forever تاکنون بیش از ۸۳۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است و با اینکه به فروش یک میلیاردی دست پیدا نکرده، اما یکی از موفق‌ترین فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده