نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵

اعلام زمان پخش سریال های آینده دنیای مردگان متحرک

شبکه AMC اطلاعاتی از سریال‌ها و اسپین‌آف‌های آینده دنیای مردگان متحرک مثل سریال نیگان به‌همراه سریال داریل دیکسون و سریال ریک و میشون منتشر شده است.

شبکه AMC اخیرا تایید کرد که سریال Fear the Walking Dead در فصل هشتم به پایان می‌رسد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از آینده سریال‌های آینده مردگان متحرک منتشر شده است. در ابتدا مشخص شد که پخش سریال The Walking Dead: Dead City با بازی جفری دین مورگان در نقش نیگان و لورن کوهن در نقش مگی در ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) از شبکه AMC آغاز خواهد شد.

سریال The Walking Dead: Dead City داستان ماجراجویی نیگان و مگی را پس از حوادث سریال اصلی دنبال می‌کند که در آن به شهر نیویورک که مملو از مردگان و بازماندگانی پر شده سفر می‌کنند که این شهر اکنون به یک دنیای آخر الزمانی، ترسناک و پر هرج‌و‌مرج تبدیل شده است. گایوس چارلز، ژلیکو ایوانک، جاناتان هیگینبوتام، تری ناپولئون، تری سانتیاگو هادسون، چارلی سولیس، مایکل آنتونی، الکس بورلو، دیوید چن، رندی گونزالز و کارینا اورتیز از دیگر بازیگران اسپین‌آف سریال مردگان متحرک هستند.

نورمن ریدس در فصل دهم سریال واکینگ دد

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon دیگر سریال دنیای مردگان متحرک است که پخش آن در سال ۲۰۲۳ تایید شده است. تمرکز این سریال روی داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس است که به ساحل فرانسه می‌رسد و در تلاش است که بفهمد چگونه به این مکان رسیده و او اکنون به‌دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. کلمانس پوئزی و آدام ناگایتیس دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon تایید شده است.

اسپین‌آف سریال The Walking Dead با محوریت ریک و میشون که در حال حاضر نام رسمی ندارد، دیگر سریالی است که شبکه AMC تایید کرد که در سال ۲۰۲۴ از این شبکه پخش خواهد شد. سریال ریک و میشون قرار است طی سال جاری میلادی جلوی دوربین برود که در آن شاهد بازگشت اندرو لینکلن در نقش ریک و دانای گوریرا در نقش میشون خواهیم بود. این سریال قرار است ادامه داستان ریک و میشون را دنبال کند که داستان آن عاشقانه و حماسی توصیف شده است.


منبع FearHQ
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده