نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳

دنباله فیلم ترسناک مگان در دست ساخت است

پس از موفقیت فیلم M3GAN در گیشه و در نزد منتقدان، بلوم هاوس مراحل ساخت دنباله این فیلم ترسناک را آغاز کرده است.

فیلم M3GAN پس از اینکه با تحسین منتقدان مواجه شد، روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای در حدود ۱۲ میلیون دلار تولید شده، تاکنون بیش از ۴۵.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل ۳۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مگان قرار است ادامه پیدا کند. ددلاین گزارش داد که استودیو فیلمسازی بلوم هاوس از هم‌اکنون ساخت دنباله فیلم Megan را آغاز کرده است.

فیلم M3GAN 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بازگشت جرارد جانستون به‌عنوان کارگردان و آکلا کوپر به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در این فیلم ترسناک مشخص نیست. همچنین بازگشت بازیگران فیلم مگان در دنباله آن نیز مشخص نشده است. فیلم M3GAN که توسط استودیو بلوم‌هاوس جیسون بلوم و Atomic Monster جیمز وان تولید شده، داستان یک عروسک با هوش مصنوعی را دنبال می‌کند که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.

آلیسون ویلیامز، وایلت مک‌گرا، ایمی دانلد، جنا دیویس، جن ون اپس، برایان جردن آلوارز، جک کسیدی، رونی چنگ، لوری دانگی، امی آشروود، استفان گارنو مونتن، آرلو گرین و کیرا جوزفسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم M3GAN حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرارد جانستون وظیفه کارگردانی و آکلا کوپر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مگان را بر عهده داشته‌اند. این فیلم ترسناک با ایده و داستانی از جیمز وان تولید شده که او به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم M3GAN نیز حضور داشته است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده