نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۳

پیوستن بازیگر سریال واچمن به جمع بازیگران فیلم Dune 2

تیم بلیک نلسون، بازیگر سریال واچمن جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Dune Part 2 با بازی تیموتی شالامی اضافه شده است.

ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 رسما به پایان رسید و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم Dune تایید شده است. تیم بلیک نلسون جدیدترین بازیگری است که حضور آن در فیلم Dune 2 تایید و اعلام شده است. در حال حاضر جزئیاتی از نقش نلسون در این فیلم در دسترس نیست، اما او یکی از چندین بازیگر جدیدی است که به فیلم Dune Part 2 اضافه شده است.

تیم بلیک نلسون در فیلم The Ballad of Buster Scruggs در بیابانی گیتار می‌زند

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

تیم بلیک نلسون طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم O Brother, Where Art Thou?، فیلم The Incredible Hulk، فیلم Lincoln، فیلم Kill the Messenger، فیلم Fantastic Four، فیلم Colossal، فیلم Angel Has Fallen، فیلم Just Mercy، فیلم Nightmare Alley، انیمیشن پینوکیو، سریال Watchmen، انیمیشن Lost Ollie و سریال Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities شناخته شده است.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. علاوه‌بر فیلم Dune 2، بلیک نلسون اخیرا در فیلم Ghosted، فیلم The Long Home و فیلم Providence بازی کرده است و او برای نقش ساموئل استرنز ملقب به لیدر در فیلم Captain America: New World Order به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده