نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۹

نمایش زندگی خانواده میلر پیش از شیوع بیماری در سریال The Last of Us

گابریل لونا در مصاحبه با رسانه IGN اعلام کرد که سریال The Last of Us به‌سراغ نمایش زندگی خانواده میلر قبل از شیوع بیماری می‌رود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که گابریل لونا جزئیات بیشتری از سریال The Last of Us را در آستانه پخش آن از شبکه HBO منتشر کرده است. این هنرپیشه آمریکایی گفت که سریال لست آو آس جزئیات بیشتری از زندگی خانواده میلر قبل از شیوع بیماری را در اختیار بیننده‌ها می‌گذارد.

گاربریل لونا، بازیگر نقش تامی در سریال The Last of Us اخیرا در گفت‌وگو با رسانه IGN اظهار داشت که جزئیات بیشتری از زندگی خانواده‌ی میلر پیش از شروع هرج‌ومرج در اختیار طرفدارها قرار داده می‌شود. به‌ندرت در بازی‌های مجموعه به این موضوع پرداخته شد و تنها بخش کوتاهی از زندگی جول و سارا درکنار یکدیگر به نمایش درآمد.

گابریل لونا گفت: «ما فرصت تماشای بسیاری از لحظات قبل از آن حادثه مسبب آشوب را به‌دست می‌آوریم. ما می‌توانیم آن‌ها را برای مدتی به‌عنوان یک خانواده ببینیم. لحظاتی که هنوز همه چیز عادی بود، جذاب به‌نظر می‌رسید و از نظر داستانی بسیار مهم بود که ببینیم این خانواده کوچک پیش از اینکه برای بقا تلاش کند، چگونه به‌نظر می‌آمد».

موجود کریه سریال The Last of Us

در خلاصه داستان سریال The Last of Us می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری، گراهام گرین در نقش مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس از بازیگرهای سریال لست آو آس به‌شمار می‌آیند.

نخستین قسمت فصل اول سریال The Last of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) پخش می‌شود. اولین فصل این سریال درمجموع ۹ قسمت دارد که اپیزود افتتاحیه‌ی آن ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود. سریال لست آو آس توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ تولید می‌شود.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last of Us را در دست داشتند و کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن فیلم‌نامه آن را به رشته‌ی تحریر درآوردند. کریگ مازن امیدوار است که اقتباس تلویزیونی لست آو آس بیش از اندازه طولانی نشود و نیل دراکمن می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای روایت دستانی خارج از چهارچوب بازی‌ها وجود ندارد و این سریال به موازات منابع اقتباس حرکت می‌کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده