نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

تولید بیش از ۱۰ اقتباس سینمایی و تلویزیونی توسط پلی استیشن پروداکشنز

سنفورد پانیچ از گروه سینمایی سونی پیکچرز اعلام کرد که شرکت پلی استیشن پروداکشنز بیش از ۱۰ اقتباس سینمایی و تلویزیونی در دست تولید دارد.

فیلم Gran Turismo (گرن توریسمو) تنها یکی از پروژه‌های در دست تولید شرکت پلی استیشن پروداکشنز است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسد قزلباش از شرکت PlayStation Productions و سنفورد پانیچ از گروه سینمایی سونی پیکچرز اعلام کردند که سونی بیش از ۱۰ اقتباس سینمایی و تلویزیونی در دست تولید دارد.

این خبر پس از پخش نخستین تریلر فیلم گرن توریسمو به کارگردانی نیل بلومکمپ در نمایشگاه CES منتشر شد و در همین راستا سنفورد پانیچ از تولید بیش از ۱۰ پروژه‌ی مختلف سینمایی و تلویزیونی با اقتباس از بازی‌ها خبر داد.

شرکت پلی استیشن پروداکشنز قبلا از بسیاری از این پروژه‌ها رونمایی کرده است. سریال God of War (خدای جنگ)، سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما)، سریال Horizon Zero Dawn (هورایزن زیرو داون)، فیلم Uncharted (آنچارتد) که شرکت سونی از آن به‌عنوان یک مجموعه فیلم یاد می‌کند، سریال Twisted Metal (تویستد متال)، فیلم Days Gone (روزهای از دست رفته)، فیلم Ghost of Tsushima (شبح سوشیما)، فیلم Gravity Rush (گرویتی راش) و فیلم Jax and Daxter (جک و دکستر) از اقتباس‌های در دست تولید شرکت سونی به‌حساب می‌آیند.

نظر به اینکه شرکت سونی دارای مجموعه بازی‌های محبوب زیادی است که پتانسیل تبدیل به فیلم و سریال را دارند، باید دید که شرکت پلی استیشن پروداکشنز درکنار پروژه‌های معرفی‌شده مشغول تولید چه اقتباس‌های دیگری است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده