نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

تأیید تولید دنباله انیمیشن The Sea Beast شبکه نتفلیکس

دنباله مستقیم انیمیشن ماجراجویانه موفق The Sea Beast شبکه‌ آنلاین نتفلیکس مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس به تولید دنباله انیمیشن The Sea Beast (هیولای دریا) چراغ سبز نشان داده است. قسمت اول این انیمیشن ماجراجویانه در تیر امسال از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم منتظر پخش انیمیشن The Sea Beast 2 باشیم.

کریس ویلیامز، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ) سکان هدایت انیمیشن The Sea Beast را در دست داشت که پس از پخش در نتفلیکس به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. این انیمیشن درعرض ۷۲ ساعت به یکی از پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس تبدیل شد و اکنون ویلیامز امیدوار است تا این موفقیت‌ها را با یک دنباله تکرار کند. قسمت دوم انیمیشن هیولای دریا یکی از دو پروژه‌ای است که این کارگردان به موجب قرارداد کلی با نتفلیکس تولید می‌کند.

انیمیشن The Sea Beast

انیمیشن The Sea Beast ماجراهای دختر جوانی با نام میسی برامبل را دنبال می‌کند که پنهانی سوار بر کشتی یک شکارچی هیولای مشهور به نام جیکوب هالند می‌شود. در خلاصه داستان این انیمیشن می‌خوانیم: «در دورانی که جانوران ترسناک در دریاها پرسه می‌زدند، شکارچیان هیولا قهرمان‌های مشهوری بودند که در میان آن‌ها جیکوب هالند از محبوبیت بیشتری برخوردار بود. اما وقتی میسی برامبل پنهانی سوار کشتی مشهورترین شکارچی هیولا می‌شود، اتحادی غیرمنتظره شکل می‌گیرد. آن‌ها با هم سفری حماسی را در دریاهای ناشناخته آغاز می‌کنند و تاریخ‌ساز می‌شوند».

انیمیشن The Sea Beast 2 ماجراهای هالند و برامبل را ادامه خواهد داد؛ زیرا آن‌ها به‌دنبال ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و شکار در دریاهای آزاد هستند. اطلاعات زیادی از داستان و تاریخ پخش قسمت دوم انیمیشن هیولای دریا در دست نیست و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن‌ها منتظر بمانند. کریس ویلیامز به موجب قرارداد کلی خود با نتفلیکس روی یک اثر فانتزی بدیع نیز کار می‌کند که برای تولید آن به‌شدت از ارباب حلقه‌ها الهام گرفته است.


منبع TheNerdStash
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده