نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

قوانین جول برای بقا در دنیای آخرالزمانی در تبلیغ تلویزیونی سریال The Last of Us

شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال لایو-اکشن The Last of Us با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تبلیغ تلویزیونی کاملا جدیدی از سریال لایو-اکشن The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ پخش شده است. در این ویدیو جول با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال سه قانون برای بقا در دنیای پساآخرالزمانی آمریکا را به الی با هنرنمایی بلا رمزی گوشزد می‌کند. نخستین قسمت فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) از شبکه HBO تقدیم طرفدارها می‌شود.

دانلود از آپارات

فصل اول سریال The Last of Us به پوشش وقایع نخستین بازی مجموعه و احتمالا بخش‌هایی از بازی The Last of Us: Part II می‌پردازد. پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای این سریال درام به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد. این سریال توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ تولید می‌شود. گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس وظیقه‌ی ساخت موسیقی متن سریال را برعهده داشت. کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده