نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

افزایش نجومی دستمزد بازیگران سریال Stranger Things برای فصل پنجم

طبق اطلاعات منتشر شده، دستمزد بازیگران سریال Stranger Things در فصل پنجم و پایانی با افزایشی نجومی مواجه خواهد شد.

سریال Stranger Things 5 قرار است در طول سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از دستمزد بازیگران این سریال در فصل پایانی آن منتشر شده است. رسانه Puck گزارش داد که دستمزد بازیگران سریال Stranger Things در فصل پنجم افزایشی نجومی و چشمگیری خواهد داشت. بر همین اساس دیوید هاربر و وینونا رایدر که در Tier 1 قرار گرفته‌اند، قرار است برای بازی در هر ۸ قسمت فصل پنجم سریال Stranger Things هر یک ۹.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کنند.

در یک مقایسه، هاربر و رایدر برای بازی در هر قسمت فصل سوم این سریال حدود ۳۵۰ هزار دلار و در مجموع فصل ۲.۸ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده بودند. فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ و گیتن ماتارازو که چهار شخصیت جوان اصلی فصل اول بودند، در Tier 2 دستمزدها قرار می‌گیرند که شامل سیدی سینک که از فصل دوم به سریال اضافه شد، نیز خواهد بود. این ۵ بازیگر قرار است در مجموع هر یک ۷ میلیون دلار برای بازی در فصل پنجم سریال Stranger Things دریافت کنند.

وکنا در حال تماشا مکس در فصل چهارم سریال Stranger Things

در یک مقایسه این بازیگران در فصل اول به‌صورت میانگین برای هر قسمت ۲۵ هزار دلار دریافت کرده بودند. در Tier 3 شاهد حضور بازیگرانی چون جو کری، چارلی هیتون، ناتالیا دایر و مایا هاوک هستیم که آن‌ها برای بازی در فصل پایانی سریال Stranger Things دستمزدی بیش از ۶ میلیون دلار را دریافت خواهند کرد. اطلاعاتی از Tier 4 دستمزدها منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که دستمزد این بازیگران به مراتب کمتر سه Tier دیگر است و تفاوت نسبتا زیادی دارد.

همچنین اشاره‌ای به دستمزد میلی بابی براون که ستاره اصلی سریال است، نشده است و انتظار می‌رود که او قراردادی اختصاصی و متفاوتی با نتفلیکس بسته باشد و دستمزد به مراتب بیشتری در مقایسه با دیگر گروه‌ها برای بازی در سریال Stranger Things 5 دریافت کند. پیش از این مشخص شده بود که فصل چهارم سریال Stranger Things با بودجه هنگفتی ساخته شده بود و به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس درنهایت در فصل پنجم این سریال نیز قرار است هزینه بالایی کند؛ صد البته که این سریال توانسته جواب هزینه‌های بالای خود را بدهد.

انتظار می‌رود فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده