نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تلاش برای ارائه یک اقتباس شایسته در ویدیو پشت صحنه سریال The Last of Us

شبکه آنلاین HBO Max اولین ویدیو پشت صحنه سریال The Last of Us را به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ مکس نخستین ویدیو پشت صحنه سریال The Last of Us را پخش کرده است. این ویدیو شامل صحنه‌های شاخص اقتباس تلویزیونی لست آو آس و نظرات عوامل تولید راجع‌به طرح داستانی جذاب آن است. در ابتدای این ویدیو شماری از کلیپ‌های مربوط‌به روند فیلم‌برداری سریال ازجمله لحظه‌ی حساس رابطه الی ویلیامز و رایلی ابل از بسته الحاقی Left Behind نخستین بازی مجموعه نشان داده می‌شود.

سپس بینندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری از زمان وقوع داستان و شیوع عفونت قارچی کوردیسپس به‌دست آورند که به‌دلیل اثرگذاری روی ذهن با یک ویروس معمولی تفاوت دارد. در این ویدیو پدرو پاسکال به این موضوع می‌پردازد که چگونه مرگ یک شخصیت زندگی جول میلر را برای همیشه تغییر می‌دهد. پس در صورتی که تا امروز سری بازی The Last of Us را تجربه نکرده‌اید و اصلا نمی‌خواهید اطلاعاتی در رابطه با داستان داشته باشید، ویدیو را تماشا نکنید.

کریگ مازن، خالق، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال لست آو آس درباره‌ی اقتباس از بازی‌ها توضیح داد: «وقتی به‌سراغ اقتباس از چیزی نظیر یک بازی ویدیویی می‌روید، تغییرات باید هوشمندانه انجام شوند. ما به روایت داستان‌های بیشتری می‌پردازیم. حوادث زیادی در این بین رخ می‌دهند».

در این ویدیو بلا رمزی بار دیگر اشاره می‌کند که سازندگان درخواست کردند تا او بازی‌های The Last of Us را تجربه نکند، اما وی مخفیانه به‌منظور کسب آمادگی برای ایفای نقش الی ویدیوهایی از بازی‌ها را تماشا کرده است. طرفدارها در پایان این ویدیو نیز می‌توانند به تماشای بخش‌های بیشتری از پشت صحنه سریال لست آو آس بپردازند. نخستین قسمت فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (صبح ۲۶ دی به وقت ایران) پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری، گراهام گرین در نقش مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس از بازیگرهای سریال لست آو آس به‌شمار می‌آیند.

شبکه HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می‌نویسد: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. بازمانده‌ای سرسخت با نام جول برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌بار تبدیل می‌شود. آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده