نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

ساخت فصل پنجم سریال شرلوک در صورت بازگشت ستارگان اصلی

استیون موفات، سازنده سریال شرلوک گفت که در صورت بازگشت بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن، نوشتن فیلمنامه‌های فصل پنجم این سریال را آغاز می‌کند.

سال ۲۰۱۷ بود که فصل چهارم سریال Sherlock از شبکه BBC پخش شد و از آن زمان شاهد انتشار گزارش‌ها و اخبار متعددی از ساخت یا عدم ساخت فصل پنجم سریال شرلوک هستیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سازندگان این سریال محبوب به احتمال ساخت فصل جدید آن واکنش نشان داده است. استیون موفات، یکی از دو سازنده سریال شرلوک در مصاحبه اخیر خودش تایید کرد که اگر بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن، بازیگر نقش دکتر واتسون قبول کنند بازگردند، نوشتن فیلمنامه‌های فصل پنجم سریال Sherlock را آغاز خواهد کرد.

البته موفات توضیحی در مورد ایده‌های احتمالی‌اش برای فصل جدید سریال شرلوک نداد، اما بدون شک این خبر می‌تواند دوباره طرفداران این سریال را به ساخت فصل پنجم سریال Sherlock امیدوار کند. پخش سریال شرلوک از سال ۲۰۱۰ آغاز شد که هر فصل دارای سه قسمت بود که زمان هر قسمت ۹۰ دقیقه‌ بوده است که باعث می‌شد هر قسمت مثل یک فیلم سینمایی باشد. در مجموع ۱۳ قسمت از سریال Sherlock ساخته شده که یک قسمت، قسمت ویژه برای سال نو میلادی بوده است.

بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن با لباس‌های مشکی در سریال Sherlock

استیون موفات، سازنده سریال دکتر هو و مارک گیتیس وظیفه ساخت سریال Sherlock را بر عهده داشتند. این دو پس از پایان سریال شرلوک به سراغ ساخت سریال دراکولا رفتند و از آن زمان طرفداران امیدوار هستند آن‌ها برای ساخت فصل جدید کارآگاه محبوب بازگردند. یکی از دلایلی که هرگز پرونده فصل پنجم سریال Sherlock بسته نشده این است که این سریال هرگز لغو نشده است و همچنین بی‌بی‌سی هرگز فصل چهارم سریال شرلوک را به‌عنوان فصل پایانی آن معرفی نکرده بود.

بااین‌حال، برنامه شلوغ کامبربچ و فریمن می‌تواند یک مشکل بزرگ برای ساخت فصل پنجم سریال Sherlock باشد؛ اگرچه این دو بازیگر بارها به بازی دوباره در این سریال ابراز علاقه کرده بودند. در هر حال موفات نگاهی واقع‌بینانه‌ به ساخت فصل پنجم سریال شرلوک دارد و آن را مرتبط با بازگشت ستارگان اصلی سریال می‌داند. استیون موفات طی این مدت سریال The Time Traveler’s Wife برای شبکه HBO و سریال Inside Man برای شبکه BBC و نتفلیکس را تولید کرده بود.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده