نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۶

جدایی شورانر سریال Assassin's Creed از مراحل ساخت این پروژه

شورانر سریال Assassin's Creed اعلام کرد به پایان دوران همکاری خود با مجموعه‌ی یوبیسافت رسیده است.

دو سال پس از اعلام رسمی ساخت سریال لایواکشن سری اساسینز کرید توسط شبکه‌ی نتفلیکس، حالا جب استورات، شورانر و نویسنده‌ی اصلی این سریال جدایی خود از این پروژه در دست تولید را اعلام کرده است.

استوارت که به‌عنوان نویسنده‌ی فیلم‌های مشهوری مانند جان سخت (۱۹۸۸) و فراری (۱۹۹۳) شناخته می‌شود، در مصاحبه با وب‌سایت Collider اعلام کرد از مدتی پیش جدایی خود از این سریال را به مدیران شبکه‌ی نتفلیکس و یوبیسافت اعلام کرده است. استورات می‌گوید اختلاف‌های هنری میان گروه تولید فعلی این سریال که در لندن مستقر هستند و برنامه‌های فعلی او برای این پروژه، باعث شد که هر طرف این توافق تصمیم بگیرند تا به‌صورت دوستانه همکاری خود را به‌پایان برسانند. استورات در ادامه تایید کرد که سری Assassin's Creed را تحسین می‌کند و به تیم ساخت سریال برای تولید یک اثر باکیفیت اطمینان دارد.

محیط‌های بی‌آب و علف بازی Assassin’s Creed Origins

سریال Vikings: Valhalla که فصل دوم آن در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) از نتفلیکس پخش خواهد شد نیز از دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای استوارت محسوب می‌شود. هنوز شورانر جدید سریال Assassin's Creed توسط نتفلیکس اعلام نشده است، اما علاوه‌بر این سریال لایواکشن، یک سریال انیمیشنی و یک اقتباس انیمه‌ای از دیگر آثار پیش‌روی سری اساسینز کرید خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی هستند.

واحد فیلم و تلویزیون یوبیسافت همچنین قراردادهایی برای اقتباس‌های سینمایی از بسیاری از مجموعه‌های مشهور خود امضا کرده است که فیلم Tom Clancy's Ghost Recon برای شرکت برادران وارنر، Tom Clancy's The Division و Beyond Good & Evil برای نتفلیکس، Tom Clancy's Splinter Cell برای پارامونت پیکچرز و دو فیلم Just Dance و Rabidds از جمله‌ی این آثار هستند.

سه سریال لایواکشن Child of Light ،Skull & Bones و درایور هم به‌عنوان پروژه‌های تلویزیونی در دست ساخت این شرکت برای سال‌های آینده شناخته می‌شوند. یوبی‌سافت همچنین برنامه‌های برای تولید چند سریال کارتونی براساس مجموعه‌های Far Cry و Splinter Cell با همکاری شبکه‌ی نتفلیکس را نیز اعلام کرده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده