نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱

حضور شخصیت بالدر شجاع در تصویر جدید از پشت صحنه فیلم دکتر استرنج 2

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness فاش شده است که حضور شخصیت بالدر شجاع را در این فیلم تایید می‌کند.

شایعات زیادی از حضور شخصیت بالدر شجاع در دنیای سینمایی مارول شنیده می‌شود. در ابتدا شایعاتی مبنی بر حضور این شخصیت در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و حضور به‌عنوان یکی از اعضای ایلومیناتی شنیده می‌شد و حتی گفته شد دنیل کریگ نقش این شخصیت را قرار است بازی کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 فاش و منتشر شده است.

در این تصویر شاهد حضور واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن هستیم که در حال مبارزه با اعضای گروه ایلومیناتی است. اگر به میانه تصویر توجه کنید، شخصیتی را مشاهده می‌کنید که روی زمین افتاده و شمشیری در بدن او فرو رفته است. درواقع در این تصویر شاهد حضور بالدر شجاع در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness هستیم که ظاهرا پس از مبارزه با واندا با شمشیر خودش کشته شده است. اگرچه در این صحنه از یک بدل استفاده شده، اما مشخص نیست که کریگ درنهایت این نقش را قرار بود بازی کند یا از بازیگر دیگری در فیلم دکتر استرنج ۲ استفاده شده بود:

بالدر شجاع پس از کشته شدن توسط واندا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در هر حال حضور شخصیت بالدر شجاع در نسخه اکران و نهایی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حذف شده است و به‌نظر می‌رسد که احتمال دارد مارول حضور چندین شخصیت دیگر را نیز حذف کرده باشد. حتی در نسخه اولیه فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 و تصاویر مفهومی آن شاهد حضور شخصیت نایتمیر بودیم که در ادامه مارول تصمیم گرفت تا تغییراتی را در آن ایجاد کند.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، انسون مونت، لاشانا لینچ، هایلی اتول و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده