نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

انتشار تصاویر و جزئیاتی از اپیزود افتتاحیه انیمه سریالی NieR: Automata Ver1.1a

تصاویر و جزئیات جدیدی از عوامل تولید نخستین اپیزود انیمه سریالی NieR: Automata Ver1.1a متتشر شد.

مدتی قبل تیم Aniplex شرکت Sony Music Entertainment با پخش یک تریلر تازه از تاریخ پخش انیمه سریالی NieR: Automata Ver1.1a (نیئا: اتوماتا نسخه‌ی۱.۱ای) پرده برداشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر و جزئیات جدیدی از اپیزود افتتاحیه‌ی این انیمه در آستانه‌ی پخش آن به اشتراک گذاشته شده است. انیمه سریالی نیئا: اتوماتا در تاریخ ۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۷ دی ۱۴۰۱) تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

این تصاویر کاراکترهای اصلی انیمه نیئا: اتوماتا نظیر 2B را نشان می‌دهد. جزئیات جدیدی از عوامل تولید نخستین اپیزود این انیمه مورد انتظار نیز در اختیار طرفدارها قرار گرفته است. ریوجی ماسویاما، کارگردان انیمه سریالی After the Rain (پس از باران) وظیفه‌ی نویسندگی، تهیه‌ی استوری‌برد و کارگردانی اپیزود افتتاحیه‌ی انیمه را برعهده داشت و جون ناکای، کارگردان پویانمایی انیمه سریالی Sword Art Online به‌عنوان کارگردان پویانمایی آن فعالیت می‌کرد.

یوئی ایشیکاوا در نقش 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو در نقش Pod 042 و کاورو آکیاما در نقش Pod 153 از صداپیشه‌های انیمه سریالی NieR: Automata Ver1.1a به‌حساب می‌آیند. این انیمه سریالی براساس بازی نیئا: اتوماتا استودیو PlatinumGames و شرکت Square Enix ساخته شده است و ماجراهای کاراکتری با نام 2B، یک ربات انسان نمای مبارز را دنبال می‌کند. شرکت A-1 Pictures وظیفه‌ی نظارت بر پروژه را برعهده دارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده