نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم She Said

شرکت یونیورسال پیکچرز از زمان انتشار نسخه‌های بلوری و دیجیتالی فیلم درام تحسین‌شده She Said پرده برداشت.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یونیورسال پیکچرز درکنار اعلام تاریخ انتشار نسخه‌های بلوری و دیجیتالی فیلم She Said (آن زن گفت) از زمان راه‌یابی این درام تحسین‌شده به شبکه پیکاک پرده برداشته است.

فیلم She Said در تاریخ ۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و برای پخش در شبکه Peacock در دسترس قرار می‌گیرد. در تاریخ ۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۰ دی ۱۴۰۱) نیز باید منتظر نسخه‌ی Blu-ray بود. نسخه‌ی کالکتور این فیلم در زمان نامعلوم دیگری روانه بازار می‌شود، اما درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از آن ارائه نشده است. نسخه‌های مختلف دارای محتویات اضافی نظیر فیلم کوتاهی تحت عنوان Breaking The Story است.

تصویر روی جلد نسخه بلوری فیلم She Said

فیلم She Said براساس یک کتاب واقعیت‌محور با همین نام نوشته‌ی جودی کانتور و مگان توهی ساخته شد. ماریا شرادر سکان هدایت این فیلم را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را ربه‌کا لنکوویچ به رشته‌ی تحریر درآورد. کری مولیگان، زویی کازان، پاتریشا کلارکسون، آندره بروگر، جنیفر ایلی، سامانتا مورتون و اشلی جاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آبان ۱۴۰۱) اکران شد و توانست ۱۱.۵ میلیون دلار در گیشه بفروشد.

فیلم She Said ماجراهای مگان توهی و جودی کانتور، خبرنگارهای نیویورک تایمز را دنبال می‌کند که با همکاری یکدیگر یکی از مهم‌ترین داستان‌های این نسل را فاش کردند؛ داستانی که کمک شایانی به پیشبرد جنبش Metoo کرد، چندین دهه سکوت درباره‌ی سواستفاده از زنان در هالیوود را شکست و فرهنگ آمریکایی را برای همیشه دگرگون ساخت.

برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار درکنار دده گاردنر و جرمی کلینر از شرکت Plan B Entertainment به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم She Said فعالیت داشتند. مگان الیسون، تهیه‌کننده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار از شرکت Annapurna Pictures به‌همراه سو نیگل وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم درام را برعهده داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده