نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

نخستین تریلر فصل ۳ سریال Slow Horses شبکه اپل با بازی گری اولدمن

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس نخستین تریلر سریال جاسوسی مهیج Slow Horses با نقش‌آفرینی گری اولدمن را پخش کرد.

فصل دوم سریال Slow Horses (اسب‌های آرام) با هنرنمایی گری اولدمن در تاریخ ۳۰ دسامبر (۹ دی) به پایان رسید، اما کار این سریال مهیج جاسوسی به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس نخستین تریلر فصل سوم سریال را به اشتراک گذاشته است. این فصل براساس رمان Real Tigers، سومین کتاب از مجموعه رمان Slough House نوشته‌ی میک هرون ساخته می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در فصل سوم سریال جاسوسی Slow Horses کاترین استندیش با نقش‌آفرینی ساسکیا ریوز توسط یک سرباز سابق باتجربه ربوده می‌شود که مصرانه به‌دنبال گرفتن انتقام است و باید با نفوذ به ریجنتز پارک، پارک سلطنتی واقع در شمال غربی شهر لندن اطلاعات ارزشمندی را در ازای سلامت رفیقش بدزدد. آن‌ها به‌زودی متوجه مجموعه‌ی بزرگ‌تری از دسیسه‌ها می‌شوند که از مزدوران خصوصی گرفته تا بالاترین مقامات سرویس امنیتی در آن دست دارند.

سریال اسب‌های آرام به ماجراهای اعضای سازمان جاسوسی Slough House می‌پردازد که مأموران خرابکار توسط MI5 به آن‌جا فرستاده می‌شوند. گری اولدمن نقش جکسون لمب، رهبر بداخلاق و مأیوس گروه را بازی می‌کند و کریستین اسکات توماس، جک لودن، ساسکیا ریوز، رزالیند الیزار، کریستوفر پاتریک چانگ، فردی فاکس، کریس ریلی، ساموئل وست، سوفی اوکوندو، ایمی-فیون ادواردز، کادیف کیروان و جاناتان پرایس دیگر بازیگران آن هستند.

ویل اسمیت وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و جیمز هاوز وظیفه‌ی کارگردانی سریال Slow Horses را برعهده دارند. فیلم‌برداری فصل سوم و چهارم این سریال مهیج مانند فصل اول و دوم به‌صورت پیاپی انجام می‌شود. باتوجه‌به اینکه این سریال در ماه ژوئن برای فصل‌های بعدی تمدید شد، هنوز فیلم‌برداری آن تمام نشده است. درحال‌حاضر تاریخ دقیق پخش فصل ۳ سریال اسب‌های آرام در سال ۲۰۲۳ مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده