نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲

اعلام تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم Black Panther 2 [به‌روزرسانی]

سرانجام تاریخ پخش فیلم Black Panther: Wakanda Forever از سرویس استریم دیزنی پلاس مشخص شد و طرفداران به‌زودی می‌توانند شاهد پخش نسخه با کیفیت این فیلم باشند.

به‌روزرسانی خبر: مارول استودیو اعلام کرد که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و تاریخ قبلی را تصحیح کرد.

متن اصلی خبر: مدتی پیش مشخص شد که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم Black Panther 2 مشخص شده است. شبکه دیزنی پلاس تایید کرد که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در روز جمعه، ۲۰ ژانویه امسال (۳۰ دی) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever تاکنون بیش از ۸۲۰.۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۳۹.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۸۰.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم پلنگ سیاه ۲ هم‌اکنون وضعیت خوبی را در گیشه تعطیلات کریسمس و سال نو تجربه کرده است و قابل انتظار بود که پس از این بازه شاهد اعلام تاریخ پخش فیلم Black Panther 2 از دیزنی پلاس باشیم. اگرچه این فیلم به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا نخواهد کرد، اما عملکرد خوبی در گیشه داشته است.

این فروش درواقع پس از دوران همه‌گیری ویروس کرونا فروش قابل توجهی محسوب می‌شود و به‌نظر می‌رسد که باید منتظر اعلام ساخت فیلم Black Panther 3 نیز باشیم. همچنین با رسیدن فروش داخلی فیلم Black Panther: Wakanda Forever از مرز ۴۳۹ میلیون دلار، این فیلم رسما با عبور از فیلم کاپیتان مارول و فیلم Wonder Woman به پر فروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی با محوریت یک ابرقهرمان زن در گیشه آمریکا تبدیل شده است.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده