نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱

انتشار تصاویر تازه فصل دوم سریال Shadow and Bone

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال فانتزی Shadow and Bone را منتشر کرد که به نمایش برخی از کاراکترهای آن می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Shadow and Bone (سایه و استخوان) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. نخستین قسمت فصل دوم این سریال فانتزی درام معمایی برای پخش در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است.

تصاویر تازه سریال Shadow and Bone برخی از بازیگرانی را نشان می‌دهد که دوباره برای ایفای نقش در فصل دوم باز می‌گردند و از میان آن‌ها می‌توان به جسی می لی در نقش آلینا استارکوف، آرچی رنوکس در نقش مَلیِن اورتسف، کیت یانگ در نقش جسپر فیهی، دیزی هد در نقش جنیا سفین و جورجیا ریس در نقش ملکه تاتیانا اشاره کرد. این تصاویر نگاهی اجمالی به کاراکتر ویلن هندریکس دارند که جک ولو نقش آن را در فصل دوم بازی خواهد کرد.

تصویر تازه فصل دوم سریال Shadow and Bone

تصویر جدید فصل دوم سریال Shadow and Bone

تصویر کاراکترهای فصل دوم سریال Shadow and Bone

در خلاصه داستان فصل دوم سریال Shadow and Bone می‌خوانیم: «در این فصل آلینا استارکوف متواری است. او که به زعم برخی از افراد یک روزنه امید و به زعم برخی دیگر متهم به خیانت است، مصرانه به‌دنبال سرنگونی شدو فولد و نجات راوکا از نابودی است. اما ژنرال کیریگان بازگشته است تا کارش را به سرانجام برساند. کیریگان با حمایت یک ارتش رعب‌انگیز متشکل از هیولاهای به ظاهر فناناپذیر و سربازان مهیب گریشا خطرناک‌تر از همیشه است».

«الینا و ملین برای داشتن شانس مقابله با ژنرال متحدان قدرتمندی را جمع می‌کنند و سفری را برای یافتن دو موجود افسانه‌ای در سرتاسر قاره آغاز می‌کنند. در کتردام گروه کروز باید برای مقابله با رقبای دیرین متحدان جدیدی پیدا کنند. وقتی این گروه شانس یک سرقت مرگبار را پیدا می‌کنند، دوباره با Sun Summoner افسانه‌ای برخورد می‌کنند».

سریال Shadow and Bone براساس رمان‌هایی با همین نام از لی باردوگو ساخته شده است و اریک هیزرر، فیلم‌نامه‌نویس نامزد جایزه اسکار، خالق، شورانر، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی آن است. لوئیس تان (بازیگر فیلم Mortal Kombat) در نقش تولیا یول-باتار، آنا لئونگ بروفی (بازیگر سریال Traces) در نقش تامار کر-باتار و پاتریک گیبسون (بازیگر سریال The OA) در نقش نیکولای لانتسف از بازیگران تازه فصل دوم سریال به‌حساب می‌آیند.

سریال Shadow and Bone توسط شرکت 21 Laps Entertainment تولید می‌شود و شاون لوی، دن لوین، دن کوهن، جاش بری، لی باردوگو، پویا شهبازیان و لی تولند کریگر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده