نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پتی لوپن به سریال Agatha: Coven of Chaos شبکه دیزنی پلاس پیوست

پتی لوپن، بازیگر مشهور سبک موزیکال برنده‌ی دو جایزه‌ی گرمی به سریال اسپین‌آف Agatha: Coven of Chaos شبکه‌ی دیزنی پلاس پیوسته است.

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی خبرگزاری ددلاین، پتی لوپن که به‌عنوان یکی از بازیگران مشهور سبک فیلم‌های موزیکال شناخته می‌شود، حالا برای ایفای نقش یک شخصیت نامشخص که ظاهرا یک ساحره خواهد بود، به کاترین هان در سریال Agatha: Coven of Chaos مارول پیوسته است.

هنوز جزئیات زیادی از این سریال منتشر نشده است، اما ظاهرا این پروژه که اسپین‌آفی از سریال WandaVision محسوب می‌شود، در ۹ اپیزود ساخته خواهد شد و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس قرار می‌گیرد. جک شیفر که به‌عنوان شورانر و خالق سریال وانداویژن نیز شناخته می‌شود، نویسنده‌ی فیلم‌نامه و تهیه‌کننده اجرایی این سریال ۹ قسمتی خواهد بود.

فیلم‌های کاپیتان مارول، Black Widow و Olaf's Frozen Adventure از دیگر آثار کارنامه‌ی شیفر هستند. همچنین در ماه اکتبر اعلام شد شیفر قرار است تولید سریال اسپین‌آف Vision Quest با محوریت تلاش‌های شخصیت ویژن برای بازگردانی حافظه و گذشته‌ی خود را نیز برعهده داشته باشد. پال بتنی و الیزابت اولسن برای ایفای دوباره‌ی نقش‌های خود در این سریال به دنیای سینمایی مارول بازخواهند گشت.

اما کافیلد فورد در نقش سارا پروکتر/دوری جونز، جو لاکی، آلی آن، ماریا دیزا، سشیر زماتا و صدالبته آبری پلازا در نقش یک شخصیت شرور معرفی‌نشده از دیگر بازیگران سریال Agatha: Coven of Chaos خواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده