نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸

مشخص شدن زمان انتشار تریلر جدید فیلم Ant-Man 3

زمان انتشار تریلر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania مشخص شده است و این تریلر قرار است به‌زودی منتشر شود.

ماه آبان امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را منتشر کرد که در آن به دنیای کوانتومی سفر کردیم و برای اولین‌بار شاهد حضور کانگ فاتح بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر بعدی فیلم Ant-Man 3 مشخص شده است. به نقل از MCU Direct، تریلر بعدی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) که دوشنبه هفته آینده است، منتشر شود.

این تریلر که به‌عنوان Exclusive Look ثبت شده، قرار است در طول مسابقات قهرمان ملی کالج فوتبال ازطریق شبکه ESPN پخش شود که این مسابقه از بامداد روز سه‌شنبه در ساعت ۴ بامداد به وقت ایران آغاز خواهد شد که می‌توان منتظر تریلر دوم فیلم Ant-Man 3 بین دو نیمه این مسابقه بود. قابل انتظار است که همزمان با آن تریلر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در یوتیوب نیز در دسترس طرفداران قرار بگیرد که زمان زیادی تا اکران اولین فیلم فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باقی‌نمانده است.

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، رندل پارک در نقش جیمی وو، بیل موری و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) روی پرده‌های سینما برود. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده