نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸

اطلاع لورن اشمیت هیسریچ از نحوه پایان سریال The Witcher

لورن اشمیت هیسریچ در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که از نحوه‌ی پایان سریال The Witcher اطلاع کامل دارد.

باتوجه‌به اینکه دو فصل سریال The Witcher از شبکه آنلاین نتفلیکس تقدیم بینندگان شد و دو فصل دیگر از آن در راه است، طرفدارها می‌خواهند بدانند که آیا لورن اشمیت هیسریچ از نحوه پایان این اقتباس تلویزیونی اطلاع دارد یا خیر.

شورانر سریال ویچر اخیرا در گفت‌وگو با رسانه Collider اظهار داشت: «یکی از اهداف من و مدیران اجرایی شبکه‌ی نتفلیکس این بوده است که همواره یک نقطه‌ی پایان برای داستان در ذهن داشته باشیم؛ برای اینکه به عقیده‌ی من اگر هنگام شروع نگارش داستان از انتهای مسیر اطلاع نداشته باشید، دچار سردرگمی خواهید شد. برای پاسخ به سؤال شما باید بگویم که بله، من دقیقا می‌دانم که سریال [The Witcher] به کجا ختم خواهد شد. می‌دانم که این سریال در چه فصلی خاتمه می‌یابد و اطلاع دارم که چگونه به پایان می‌رسد؛ اتفاقی که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود».

با اینکه لورن اشمیت هیسریچ درباره‌ی چگونگی اقتباس از رمان‌های بسیار پرطرفدار The Witcher نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی توضیحاتی را ارائه کرد، اما طرفدارها هنوز نمی‌دانند که فصل‌های آینده چه مسیری را در پیش می‌گیرند؛ به‌خصوص که شبکه نتفلیکس برای تولید هر فصل سریال ویچر به اقتباس از یک کتاب اکتفا نمی‌کند.

شورانر سریال The Witcher در این‌باره توضیح داد: «به نظرم بسیاری از مردم بر این باورند که هر فصل سریال به‌سراغ یکی از کتاب‌های مجموعه خواهد رفت، اما مسلما این موردی نیست که قادر به انجام آن باشیم و این به‌خاطر وجود کتاب‌هایی نظیر Blood of Elves است که فصل دوم سریال ویچر برداشتی آزاد از آن به‌حساب می‌آید».

«این کتاب [خون الف‌ها] دارای هیجان کافی برای ادامه کار نبود؛ بنابراین درنهایت مجبور به استفاده از قسمت‌هایی از داستان‌های کوتاه کتاب Baptism of Fire شدیم. فصل دوم یا به‌عبارت دیگر اپیزود دکلن یعنی A Grain of Truth با داستان‌های کوتاه بخش ابتدایی کتاب آغاز شد. براین‌اساس باید در خصوص تقسیم‌بندی کتاب‌ها در فصول مختلف سریال انعطاف‌پذیر باشیم. من از همان ابتدای کار به‌نوعی به این موضوع فکر می‌کردم».

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. در تولید این سریال تا حد زیادی از کتاب‌ها الهام گرفته شده است، اما المان‌هایی از بازی‌های استودیو سی‌دی پراجکت نیز در آن به چشم می‌خورد.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت می‌کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. بنابر اعلام لورن اشمیت هیسریچ، فصل سوم سریال ویچر با الهام از دومین رمان مجموعه یعنی The Time of Contempt (موعد تحقیر) ساخته می‌شود که کتاب مورد علاقه‌ی این شورانر به‌حساب می‌آید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده