نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

اشاره شورانر سریال The Witcher به حضور وایلد هانت در فصل سوم

لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher در گفت‌وگو با رسانه EW به حضور وایلد هانت در فصل سوم اشاره کرد.

سریال The Witcher شبکه نتفلیکس به‌سوی یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای تاریخ مجموعه پیش می‌رود؛ به‌طوری که لورن اشمیت هیسریچ به حضور وایلد هانت، گروهی از شکارچیان ارواح رعب‌انگیز در فصل سوم اشاره کرده است.

لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher در گفت‌وگو با رسانه Entertainment Weekly اظهار داشت: «به نظرم چندین اتفاق در حال وقوع است. ما رویارویی سیری با وایلد هانت را در اوسط فصل دوم زمینه‌چینی کردیم؛ طوری که او تفکراتی نظیر "ماهیت آن را کاملا درک نمی‌کنم" و "متوجه نمی‌شوم که چرا آن‌ها در رؤیایی هستند که می‌بینم" داشت. سپس سیری از قلمرو الف‌های تاریک بازدید می‌کند و متوجه می‌شود که این افراد به دنبالش هستند».

زمانی‌که تریس مریگولد در فصل دوم سریال The Witcher تلاش می‌کند تا اطلاعات بیشتری از توانایی جادویی سیری کسب کند، وایلد هانت به‌شکل یک رؤیا دیده می‌شود. لورن اشمیت هیسریچ درباره‌ی تأثیر گروه Wild Hunt روی سیری صحبت کرد و گفت که این کاراکتر نهایتا جدالی جدی با شکارچیان سوارکار خواهد داشت.

شورانر سریال The Witcher در این‌باره اذعان داشت: «آنچه در بحث سنگینی بار سختی‌ها روی شانه‌های سیری و تحمل همه‌ی مصائب حاصل از جست‌وجوی این افراد برای یافتن او معرکه است، برخورد این کاراکتر با وایلد هانت خواهد بود که موضوع را بسیار ترسناک‌تر می‌کند. نحوه‌ی ظهور وایلد هانت یکی از موارد شگفت‌انگیزی است که از کتاب‌های آندری ساپکوفسکی [نویسنده‌ی رمان‌های ویچر] دوست دارم. سروکله آن‌ها [Wild Hunt] یک‌دفعه پیدا می‌شود و سپس برای مدتی ناپدید می‌شوند؛ بنابراین ما قطعا همین مسیر را برای سریال در پیش می‌گیریم».

البته گرالت درنهایت با وایلد هانت درگیر نبرد خواهد شد و لورن اشمیت هیسریچ می‌گوید که از این به بعد آن‌ها یک تهدید قریب‌الوقوع برای سیری در نظر گرفته می‌شوند: «همه‌ی ما می‌دانیم که سرانجام گرالت اطلاعات بیشتری از وایلد هانت به‌دست می‌آورد، اما از حالا به بعد این یک تهدید قریب‌الوقوع دائمی برای سیری در نظر گرفته می‌شود. می‌توان این‌طور گفت که سیری هنوز نمی‌تواند این مسئله را درک کند و کاملا از آن سر در بیاورد».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده