نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

احتمال مشخص شدن شخصیت شرور دنباله فیلم Godzilla vs. Kong

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که یکی از دشمنان قدیمی و قدرتمند گودزیلا قرار است شخصیت شرور اصلی دنباله فیلم Godzilla vs. Kong باشد.

اگرچه مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به پایان رسیده، اما اطلاعات بسیار کمی از اتفاقات این فیلم در دسترس است و تنها می‌دانیم که احتمالا نام این فیلم قرار است Godzilla and Kong باشد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید دنیای سینمایی MonsterVerse فاش شده است. طرفداران براساس اطلاعات ثبت شده در سایت مانسترورس معتقد هستند که شخصیت شرور و منفی دنباله فیلم Godzilla vs. Kong قرار است شخصیت SpaceGodzilla باشد.

اگرچه این شایعه و نظریه هنوز تایید نشده، اما این شخصیت می‌تواند دشمن مناسبی برای این فیلم باشد. براساس فیلم‌های دوران هیسی گودزیلا، منشا شخصیت گودزیلا فضایی همیشه تا حدودی مرموز و نامشخص بوده است، اما تصور می‌شود که DNA این شخصیت شرور با شخصیت شرور دیگری به‌نام Biollante مشترک باشد. هیولا Biollante درواقع ترکیبی از DNA گیاه و گودزیلا است که به‌نظر می‌رسد که این شخصیت در دنباله فیلم Godzilla vs. Kong ترکیبی از ماده گیاهی باشد که در طول داستان تکامل پیدا می‌کند. 

گودزیلا فضایی

گفته می‌شود که کانگ برای شکست دادن اسپیس‌گادزیلا تلاش می‌کند، اما پس از آنکه تبر کانگ را جذب می‌کند و تقریبا متوقف نشدنی به‌نظر می‌رسد، او درنهایت تصمیم می‌گیرد تا با گودزیلا اصلی متحد شود. از نظر ظاهری همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که بدنی کریستالی مانند مثل آنچه که در فیلم‌های ژاپنی گودزیلا دیده بودیم، بدن او را پوشانده است. هرچند که در اینجا بدن او مانند Biollante از مواد گیاهی پوشانده شده است. باتوجه‌به چیزی که پیش از این دیده بودیم، می‌توان حدس زد که با معرفی شخصیت گودزیلا فضایی مرتبط باشد.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla and Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong 2 را بر عهده داشته‌اند.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نام رسمی آن تایید نشده است، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده