نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پایان مراحل فیلم‌برداری اره ۱۰ با نقش‌آفرینی توبین بل

جاش استالبرگ با انتشار یک توئیت تازه از پایان مراحل اصلی فیلم‌برداری فیلم ترسناک Saw X خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری فیلم Saw 10 (اره ۱۰) به پایان رسیده است. جاش استالبرگ اخیرا با انتشار یک توئیت تازه از اهدای یک هدیه‌ی غافل‌گیرکننده به‌مناسبت اتمام فیلم‌برداری دهمین قسمت فیلم اره خبر داد.

جاش استالبرگ، نویسنده فیلم‌های Jigsaw (جیگساو) و Spiral (مارپیچ) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه فیلم Saw X را برعهده داشت و سکان هدایت آن در دستان کوین گرویترت قرار دارد.

اره‌ی دایره‌ای مزین به امضای توبین بل

استالبرگ به‌مناسبت پایان فیلم‌برداری اعلام کرد که یک اره‌ی دایره‌ای مزین به امضای توبین بل به طرفدارها هدیه خواهد داد. این نویسنده‌ی آمریکایی در این‌باره می‌نویسد: «ببینید در آخرین روز فیلم‌برداری فیلم تازه Saw چه چیزی را تقدیم طرفدارها می‌کنم! یک اره‌ی صفحه‌ای با امضای توبین بل! برای دریافت آن به‌شکل رایگان تنها من را دنبال و این پست را ری‌توئیت کنید». تاکنون طرفدارهای بسیاری برای دریافت جایزه به بازنشر این توئیت پرداختند.

چندی قبل اعلام شد که توبین بل، بازیگر اصلی جیگساو در فیلم‌های Saw دوباره برای ایفای نقش در قسمت دهم باز خواهد گشت. جیگساو نخستین‌بار در قسمت اول فیلم اره محصول سال ۲۰۰۴ به‌عنوان یک قاتل سریالی معرفی شد که قربانی‌ها را اسیر می‌کرد و اراده‌ی آن‌ها برای بقا را به‌وسیله‌ی بازی‌های مرگبار مورد آزمایش قرار می‌داد. این فیلم موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان به ارمغان آورد که منجربه تولید تعداد زیادی دنباله و یک اسپین‌آف شد. با اینکه جان کرامر در پایان فیلم Saw 3 کشته شد، اما در تمام فیلم‌های مجموعه به‌جز Spiral حضور پیدا کرد.

سینوو ماکودی لوند، بازیگر سریال Ragnarok (رگناروک)، استیون برند، بازیگر سریال The Sandman (سندمن)، مایکل بیچ، بازیگر فیلم Aquaman (آکوامن)، رناتا واکا، پالت هرناند، جاشوا اوکاموتو و اکتاویو هینوجوزا درکنار توبین بل در دهمین قسمت فیلم Saw به ایفای نقش می‌پردازند. هنوز نام رسمی این فیلم ترسناک مشخص نشده است، اما طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) منتظر اکران آن در سینما باشند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده