نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸

انتشار پوستر کاراکترهای فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch

شبکه آنلاین دیزنی پلاس در آستانه‌ی پخش فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch پوسترهای جدیدی از کاراکترهای آن را منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین دیزنی پلاس در آستانه‌ی پخش فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان: بد بَچ) پوستر کاراکترهای آن را به اشتراک گذاشته است. این پوسترها برخی از اعضای نیروی کلون ۹۹ نظیر هانتر، اکو، تک و امگا را به نمایش می‌گذارد. فصل دوم این انیمیشن اکشن علمی-تخیلی در تاریخ ۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۴ دی ۱۴۰۱) تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch ماه‌ها پس از حوادث سیاره‌ی کامینو را نشان می‌دهد که نیروی کلون ۹۹ یا بد بَچ پس از سقوط جمهوری کهکشانی به ماجراجویی‌های خود در امپراتوری کهکشانی ادامه می‌دهند. این گروه حین انجام مأموریت‌های هیجان‌انگیز گوناگون با دوستان و دشمنانی روبه‌رو می‌شوند که برخی از آن‌ها آشنا هستند و برخی دیگر را برای اولین‌بار ملاقات می‌کنیم. این مأموریت‌ها گروه را به مکان‌های غیرمنتظره و خطرناکی می‌برد.

دی بردلی بیکر، مایکله انگ، بن دیسکین، باب برگن، گوئندولینه یئو، ناشیر دلال، داهلی هال، رئا پرلمان، لیام اوبرایان، سم ریگل، تینا هوانگ و نس باتیستا ازجمله صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch به‌شمار می‌آیند. دیو فیلونی و جنیفر کوربت وظیفه‌ی توسعه‌ی این انیمیشن را برعهده دارند و مت میچنووتز به‌عنوان ویراستار داستان فعالیت می‌کند. آتنا پورتیلو، برد راو، جنیفر کوربت و کری بک از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر به‌حساب می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده