نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

سفارش تولید سریال The Irrational با نقش‌آفرینی جسی ال مارتین توسط شبکه NBC

شبکه‌ی NBC به تولید سریال درام The Irrational با نقش‌آفرینی جسی ال مارتین چراغ سبز نشان داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی NBC سفارش تولید سریال درام The Irrational (نابخردانه) با نقش‌آفرینی جسی ال مارتین را صادر کرده است. این سریال ماجراهای یک پروفسور پرآوازه‌ی علوم رفتاری با نام الک بیکر را دنبال می‌کند که از تخصص خود برای کمک به شماری از پرونده‌های حساس در ارتباط با دولت‌ها، مجریان قانون و شرکت‌ها استفاده می‌کند و رویکردی منحصربه‌فرد و غیرمنتظره برای درک رفتار انسانی دارد.

این سریال با الهام از رمان Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions (نابخردی‌های پیش‌بینی‌پذیر: نیروهای پنهانی که به تصمیم ما شکل می‌دهند) نوشته‌ی دن اریلی ساخته شده است که در فوریه ۲۰۰۸ توسط انتشارات هارپرکالینز منتشر شد. دن اریلی به‌عنوان مشاور در این پروژه فعالیت می‌کند. جسی ال مارتین، ماهارا هیل، تراوینا اسپرینگر، مولی کونز و آرش دیمکسی در سریال The Irrational به ایفای نقش می‌پردازند.

شبکه‌ی NBC در ماه فوریه سفارش تولید قسمت آزمایشی سریال The Irrational و سریال Blank Slate (لوح سپید) را صادر کرد. اریکا لیسان میتمن با سابقه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال La Brea (لا بریا) و سریال Timeless (بی‌انتها) درکنار مارک گافمن و ساموئل باوم به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال نابخردانه فعالیت می‌کند. دیوید فرانکل وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی و شرکت Universal Television وظیفه تولید سریال را برعهده دارند.

مارک گافمن تهیه‌کنندگی اجرایی سریال White Collar (یقه سفید) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را در کارنامه دارد. ساموئل باوم، خالق سریال Lie to Me (به من دروغ بگو) نیز فیلم‌نامه‌ فیلم The Wizard of Lies (جادوگر دروغ‌ها) و The Surgeon General (جراح کل) را به رشته‌ی تحریر درآورده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده