// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پخش تیزر تریلر فصل ۲ سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch

شبکه آنلاین دیزنی پلاس به‌صورت رسمی پوستر تازه و تیزر تریلر فصل ۲ سریال Star Wars: The Bad Batch را پخش کرد؛ پیش‌نمایشی که روی بزرگی مأموریت شخصیت‌ها در ادامه‌ی داستان این انیمیشن تاکید دارد.

دومین فصل سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) از راه می‌رسد؛ اثری که با فصل نخست خود توانست نظر عده‌ای از افراد علاقه‌مند به انیمیشن‌های جهان استار وارز را جلب کند.

شرکت Disney در تیزر تریلر جدید پخش‌شده به نمایش سریع اتفاقات گوناگونی می‌پردازد که در فصل دوم انتظار تماشاگرها را می‌کشند؛ از جمله دویدن کاراکترها در ساحل و تلاش آن‌ها برای فرار از دست موجودات متفاوت. قصه در حالی جلو می‌رود که قدرت امپراتوری رو به افزایش است و مدام بیش‌ازپیش تبدیل به یک خطر بزرگ برای انواع‌واقسام ساکنین کهکشان می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

این اثر که دیو فیلونی را به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی می‌شناسد، در خط داستانی رسمی جنگ ستارگان بعد از سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars قرار دارد.

دیزنی یک پوستر هم از فصل دوم Star Wars: The Bad Batch منتشر کرد که هانتر را در مقام رئیس گروه نشان می‌دهد؛ درحالی‌که چاقو به‌دست و آماده‌ی مبارزه است.

پوستر Star Wars: The Clone Wars با محوریت شخصیت هانتر در فصل دوم این سریال انیمیشنی جهان استار وارز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده