نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹

انتشار اولین تصاویر از فیلم ساخته نشده مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز کامرون

به‌تازگی دو تصویر از فیلم مرد عنکبوتی که قرار بود توسط جیمز کامرون در دهه ۹۰ میلادی کارگردانی شود، منتشر شده است.

پیش از ساخت و اکران فیلم Spider-Man به کارگردانی سم ریمی در سال ۲۰۰۲، فیلم مرد عنکبوتی قرار بود در دهه ۹۰ میلادی توسط جیمز کامرون، کارگردان آثاری چون فیلم ترمیناتور، فیلم Aliens و فیلم تایتانیک کارگردانی شود. حتی گفته می‌شد که کامرون تصمیم داشت تا لئوناردو دی‌کاپریو را برای نقش پیتر پارکر در نظر بگیرد و الکترو و سندمن شخصیت‌های شرور فیلم اسپایدرمن قرار بود باشند.

براساس فیلمنامه فاش شده، شخصیت الکترو در فیلم Spider-Man قرار نبود خیلی مشابه دنیای کمیک مارول باشد و درواقع تلاش می‌کرد تا مرد عنکبوتی را وادار به پیوستن به گروه شرورش کند. در هر حال این فیلم هرگز ساخته نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر فیلم اسپایدرمن جیمز کامرون فاش شده است. این دو تصویر مفهومی درواقع از کتاب Tech Noir - The Art of James Cameron فاش شده‌اند که در آن نگاهی به ظاهر مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man که ساخته نشد، داریم:

کانسپت آرت فیلم Spider-Man جیمز کامرون که هرگز ساخته نشد

کانسپت آرت سیاه و سفید فیلم Spider-Man جیمز کامرون که هرگز ساخته نشد

با اینکه تصویر دوم به‌نظر می‌رسد شاهد لباس سیاه رنگ مرد عنکبوتی هستیم، اما این تصویر درواقع یک کانسپت آرت سیاه و سفید و Noir است. با اینکه ظاهر اسپایدرمن در فیلم Spider-Man جیمز کامرون شباهت زیادی به طراحی کمیک دارد، اما به‌نظر نمی‌رسد که داستان و اتفاقات این فیلم قرار بود به کمیک‌های مرد عنکبوتی وفادار باشد و درواقع تفاوت زیادی با داستان‌های استن لی و استیو دیتکو داشته است.

بااین‌حال شاید گروهی از طرفداران تصور کنند که شاید جالب می‌شد لئوناردو دیکاپریو مانند توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home به تام هالند اضافه می‌شد تا بالاخره نقش مرد عنکبوتی را بازی کند. در هر حال سونی و مارول به‌دنبال ساخت فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند هستند که به‌نظر می‌رسد این فیلم قرار است تفاوت زیادی با سه فیلم اول اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول داشته باشد، اما هنوز فاصله زمان زیادی تا تولید و اکران باقی‌مانده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده